Sonett 1 in aktie.....

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Manic
Lid van verdienste

Sonett 1 in aktie.....

Bericht door Manic » di 24 aug, 2004 19:50

Door mijn goede vriend Edo gefilmd in Denemarken tijdens de Internationale Saabclubmeeting dit jaar:


albums/Manic/Sonett_Mark_1.wmv


Greetz,

Dennis

Plaats reactie