Cruise control
-
Koopstra
- Geregistreerd lid
Cruise control
Wie kan mij helpen aan informatie en/of tekeningen welke onderdelen er benodigd zijn voor de inbouw van cruise control in Saab 900 2,3 SE, 1996. Enkele onderdelen zijn aanwezig o.a. schakelaar stuur, unit onder motorkap. schakelaar voor rem- en koppelingpedaal. Alvast bedankt. Jan
-
Injectie
- Moderator
Re: Cruise control
Volgens mij heb je dan alle onderdelen. bedrading ligt er allemaal al en programmeren hoeft niet. Als het goed is zit er aan de stuurunit onder de motorkap ook een bedieningskabel vast.
-
Koopstra
- Geregistreerd lid
Bedrading ligt er inderdaad, echter volgens mij moet er nog een soort slang aan de unit onder de motorkap worden gemonteerd, welke richting injectie eenheid gaat?? Moet er niks aan het gas worden gemonteerd of?Injectie schreef:Volgens mij heb je dan alle onderdelen. bedrading ligt er allemaal al en programmeren hoeft niet. Als het goed is zit er aan de stuurunit onder de motorkap ook een bedieningskabel vast.
-
Injectie
- Moderator
Akls het goed is zit er aan de stuurunit die je rechts plaatst een kabel vast. Die gaat naar je gasklephuis. verder heb je niks nodig. Ik weet trouwens niet of die kabel los te krijgen is.
-
sander69
- Donateur (2x)

Ligt er in elke saab al de nodige bedrading voor een cruise control??
ook in een 900 classic uit 92 dus??
dat zou heel mooi zijn....
ook in een 900 classic uit 92 dus??
dat zou heel mooi zijn....