Ben zelf ook wel liefhebber, maar moet toegeven dat ik de laatste jaren weinig nieuws meer heb aangeschaft. Dit komt denk ik voornamelijk door de kwaliteit van mijn huidige setje.... Alhoewel dat denk ik wel een understatement mag heten..... Het hele zaakje is begonnen in mijn Saabje 96, toen over gegaan naar 't 99-etje en nu wederom op volle sterktre in mijn 900 red arrooowtje.....
Voor kenners
1x ZX 500 (phoenix gold dus) met daaraan 2 x 30 cm 750 W X-MAX subwoofers (ook phoenix gold dus).
1x ZX 450 met 2 x boston 200 W pro-series ovaaltjes achter en voor 2x boston 200 W pro-series 2 weg compo-set.
De eerste versterker levert ongeveer 2 x 1000 W continu en de tweede 4 x 150 W, ook continu. Wie denkt dat dit veel is..... Heb ooit eens begrepen dat als je bijvoorbeeld die laatste zou omreken naar huis-Watt's je op ongeveer 4 x 16 W zit, dusse....
Daartussen nog een forse condensator om de boel stabiel te houden en natuurlijk mag ook de Bass-boost (phoenix gold) niet ontbreken!
Het hele zaakje wordt aangestuurd door een Alpine radio/ cd-wiss. de 7863 geloof ik uit mijn hoofd. Een behoorlijk oud modelletje, maar MET volume-draaiknop (dikke vette pluspunt) en mooi sobver strak uiterlijk. Just like she is!
Helaas geen foto's maar geloof me als ik zeg dat het behoorlijk dreunt in m'n saabje....
Daan