Wie kent een goede garage in Den Haag e.o.

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
Plaats reactie
okavango
Geregistreerd lid

Wie kent een goede garage in Den Haag e.o.

Bericht door okavango » di 23 nov, 2004 1:23

Ik ben een nieuwe Saab rijder. Sinds vorige week ben ik de trotse bezitter van een Saab 9-5 2.3 SE. Geweldige auto.

Ik woon in Den Haag (auto in omg. Hilversum gekocht) en ben op zoek naar een goede garage waar ik met een gerust hart mijn 9-5 naartoe kan brengen. Ik zag op de Saab site dat de officiele dealer in Den Haag 'Saab Haeghstad' is.

Wie kan mij een goede dealer in Den Haag (of omgeving) aanraden?

Erik
Lid van verdienste

Re: Wie kent een goede garage in Den Haag e.o.

Bericht door Erik » di 23 nov, 2004 11:15

Ben zelf vaak prettig geholpen bij de saabdealer in Delfgauw.

szaab
Geregistreerd lid

Bericht door szaab » vr 26 nov, 2004 23:04

Ik woon zelf ook in Den Haag en heb mijn Saab coupé en de Volvo s80 t6 van m'n vader in onderhoud bij Solleveld banden bv in Wateringen (achter tuincentrum de Hornbach). Erg goede ervaringen en een vriendelijke service!

yellomen
Geregistreerd lid

Bericht door yellomen » zo 28 nov, 2004 18:47

In Delft zit er eentje die voornamelijk classics doet. Ik zal naam en adres eens opzoeken... ik kan er b.w.v.s. blind naartoe rijden. Die in Delfgouw vind ik niet zó en Haeghlanden ...tsja... echt een dealer zeg maar...

Ewout900
Geregistreerd lid

Bericht door Ewout900 » zo 28 nov, 2004 19:32

yellomen schreef:In Delft zit er eentje die voornamelijk classics doet.
Van Leenen

robertw

Bericht door robertw » zo 28 nov, 2004 21:19

Hoi okavango,

Zelf werd ik twee weken terug aangenaam verrast door Saab Haegstaed (Leidschendam, bij Forepark). Ik kwam daar op een Dinsdagochtend onaangekondigd aanrijden, moest even wachten maar werd door werkplaatschef (gave bril) vriendelijk geholpen, scheurde wat in mijn auto en verhielp het probleem terstond (versleten remblokken). Kosten € 110,00 totaal, inclusief materiaal plus het clearen van een error met de Tech2.

As Donderdag ben ik weer voor het laten programeren van een reserve sleutel. Ik heb er wel een goed gevoel bij, ze zijn tenslotte onderdeel van het Motorhuis en daar kom ik de laatste 12 jaar over de vloer (na 5 of 6 nieuwe Opels).

Mijn eigen saabje komt bij Saabconsult (Rob Wiegering) vandaan, maar dat is in Haarlem.

Doe er je voordeel mee!

Groeten,

Robert

okavango
Geregistreerd lid

Bericht door okavango » zo 28 nov, 2004 22:45

Thanks allemaal!

Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Style&Co » ma 29 nov, 2004 0:19

Rob Wiegering? Ik denk dat je Robert Wiering bedoelt.

Grappig dat je dezelfde initialen hebt! Je bent toch niet toevallig...???

robertw

Bericht door robertw » ma 29 nov, 2004 0:42

Nee, ik ben het niet..nee. nee, ik ben gelukkig iets minder chaotische en zeker veel minder handig met saabs dan Robert Wie*.*

Slaab wel (het is al laat)

okavango
Geregistreerd lid

Haegstaed is 3x niks

Bericht door okavango » zo 05 dec, 2004 13:25

Ik ben inmiddels bij zowel Saab Haegstaed (Voorburg) als bij Saab Harteveld (Delft) geweest.

Bij Haegstaed waren ze mijn afspraak VERGETEN! Waardeloze service "ehhh sorry, ja ik kan er ook niets aan doen".
Bij Harteveld werd ik prima behandeld. 16 dec ga ik er naartoe of mijn 95 door de intensive care heen te jassen. In ieder geval is mijn eerste indruk bij Harteveld erg goed.

I'll keep you posted.

MXL
Geregistreerd lid

Re: Haegstaed is 3x niks

Bericht door MXL » zo 05 dec, 2004 13:30

okavango schreef:Ik ben inmiddels bij zowel Saab Haegstaed (Voorburg) als bij Saab Harteveld (Delft) geweest.

Bij Haegstaed waren ze mijn afspraak VERGETEN! Waardeloze service "ehhh sorry, ja ik kan er ook niets aan doen".
Bij Harteveld werd ik prima behandeld. 16 dec ga ik er naartoe of mijn 95 door de intensive care heen te jassen. In ieder geval is mijn eerste indruk bij Harteveld erg goed.

I'll keep you posted.
Volgens mij is dat de reden dat haegstad niet genoemd is. Ik ga zelf alleen maar naar Haegstad als de nood erg hoog is, verder vind ik het een dramatische garage. De mannen achter de balie zijn altijd erg kortaf en zeer stug.

okavango
Geregistreerd lid

Bericht door okavango » wo 08 dec, 2004 20:49

Ik ga zelf alleen maar naar Haegstad als de nood erg hoog is
Gelukkig is Harteveld even verderop (5 min over de A16). Vandaag weer geweest (helaas een kapot gasklephuis :cry: ). Ik werd gelijk geholpen en de reparatie werd even tussen de bedrijven door gedaan. Zeer goede service (ondanks de prijs van EUR 1029,--)

Steven

Softwing
Geregistreerd lid

Bericht door Softwing » vr 14 jan, 2005 15:07

Ja Saab Heaghstad is geen fijne garage, mensen achter de receptie erg stug en zitten alleen maar te wachten op klanten die een nieuwe (lease) bak willen kopen.

Nee geef mij maar Van Leenen in Delft, die man neemt echt tijd voor je en heeft verstand van zaken.

Echt een aanrader !

robertw

Bericht door robertw » vr 14 jan, 2005 15:45

Toni,

Wat is het adres van van Leenen in Delft?

Niels
Geregistreerd lid

Bericht door Niels » vr 14 jan, 2005 15:47

Als je even op detelefoongids.nl zoekt zie je

BOVAG-lid ABA Autobedrijf G J van Leenen
Lagosweg 3
2622CZ Delft
Tel: 015 2614442

Plaats reactie