Proefritje
-
marty
- Geregistreerd lid
Proefritje
Deze proefrit liep iets minder dan gepland, zowel voor de potentiele kopers als voor de dealer in Haren.
Jammer...
http://www.112groningen.nl/site/artikel ... 15eb35abf6
Jammer...
http://www.112groningen.nl/site/artikel ... 15eb35abf6
-
Jelmer
- Geregistreerd lid
Re: Proefritje
Geen goede saab reclame
Ik vind het wel slecht van de garage, je zou er toch van uit gaan dat voor een proefrit de auto goed gechecked word...
Het sluit bij mij aan bij de matige ervaringen met ASM Groningen!
Ik vind het wel slecht van de garage, je zou er toch van uit gaan dat voor een proefrit de auto goed gechecked word...
-
easy
- Geregistreerd lid
Hoe kun je nu een oordeel vellen? Je weet helemaal niet wat er zich werkelijk afgespeelt heeft?....enfinJelmer schreef:Geen goede saab reclame![]()
Dat je met een Saab kunt vlammen wisten we al
-
Jelmer
- Geregistreerd lid
Dat is waar, maar ouders hebben ook een saabje gekocht bij Asm Gr.easy schreef:Hoe kun je nu een oordeel vellen? Je weet helemaal niet wat er zich werkelijk afgespeelt heeft?....enfin
Ik ben daar dus vaak genoeg geweest en ben niet echt blij met service enzo.
Opzich is de werkplaats wel oke, maar als je een klacht hebt over de auto krijg je vage antwoorden en wordt het half/niet opgelost. En dat is gewoon onbeschoft vind ik.
-
Hanm
- Lid van verdienste
Dat je zulke ervaringen hebt, is natuurlijk zeer vervelend, maar dat is mijns inziens geen reden om over een ongeval als deze, met zo'n ongefundeerd oordeel klaar te staan.
Anyway... let's get back on topic....
Anyway... let's get back on topic....
-
Jelmer
- Geregistreerd lid
In de saab van mijn ouders zit een, naderhand geinstalleerde, alarminstallatie 2 (oid).
Hiervoor moest van de accu een extra stroomkabel worden gemaakt. Deze is echter zodanig dom vast gemaakt dat de accu beschermkap niet echt meer vast wou.
Opzich niet zo heel erg zou je zeggen, kwestie van 2 draden omdraaien en weer monteren. Had ik ook zelf kunnen doen, maar ik weet niet hoe het alarm reageert op het verbreken van stroom e.d. dus terug naar de garage.
Toen de auto terug kwam (was niet zelf gegaan) was de accukap nu gewoon met geweld erop vast geduwt, waardoor er een aantal lichte beschadigingen op de + draden vanaf de accu. Niet 'dramatisch' maar in relatie tot dit voorval toch opmerkelijk.
Verder ken ik inderdaad de preciese omstandigheden etc. niet, maar wordt er op de bovengenoemde site wel gesproken over kortsluiting
Hiervoor moest van de accu een extra stroomkabel worden gemaakt. Deze is echter zodanig dom vast gemaakt dat de accu beschermkap niet echt meer vast wou.
Opzich niet zo heel erg zou je zeggen, kwestie van 2 draden omdraaien en weer monteren. Had ik ook zelf kunnen doen, maar ik weet niet hoe het alarm reageert op het verbreken van stroom e.d. dus terug naar de garage.
Toen de auto terug kwam (was niet zelf gegaan) was de accukap nu gewoon met geweld erop vast geduwt, waardoor er een aantal lichte beschadigingen op de + draden vanaf de accu. Niet 'dramatisch' maar in relatie tot dit voorval toch opmerkelijk.
Verder ken ik inderdaad de preciese omstandigheden etc. niet, maar wordt er op de bovengenoemde site wel gesproken over kortsluiting
-
Ewout900
- Geregistreerd lid
Inderdaad zonde van die Anniversary! Maar wat een domme berichten staan er op die site onder het nieuwsbericht, zeg...
-
Ruud
- Geregistreerd lid
Een Saab in de fik is natuurlijk nooit goede reclame, wat ook de oorzaak is.
Mensen denken vaak niet zo diep na(meeste mensen hier weten beter), maar zodra ze een nieuwe auto gaan kopen en ze herinneren zich in hun achterhoofd een uitbrandende Saab zullen ze toch niet snel naar die auto op zoek gaan...
Mensen denken vaak niet zo diep na(meeste mensen hier weten beter), maar zodra ze een nieuwe auto gaan kopen en ze herinneren zich in hun achterhoofd een uitbrandende Saab zullen ze toch niet snel naar die auto op zoek gaan...
-
trollspeed
- Geregistreerd lid
Dus wat hebben we geleerd van deze ervaring?????????
Jawel een SCHUIMBLUSSER in je auto monteren, heb ik hem zelf
ook in mijn SAAB, hoop niet dat het nodig is maar voorkomen
is beter dan genezen. Het kan ook voor een ander veel ellende
voorkomen. Zo'n brandblusser 2kg kost 54 euro dus daar kom je wel overheen staat niet in contrast met de eventuele schade die je oploopt.
TIP.................. leuk kerstcadeau
Jawel een SCHUIMBLUSSER in je auto monteren, heb ik hem zelf
ook in mijn SAAB, hoop niet dat het nodig is maar voorkomen
is beter dan genezen. Het kan ook voor een ander veel ellende
voorkomen. Zo'n brandblusser 2kg kost 54 euro dus daar kom je wel overheen staat niet in contrast met de eventuele schade die je oploopt.
TIP.................. leuk kerstcadeau
-
Marc
- Lid van verdienste
euh, met die brandblusser ga je niet veel blussen hoor
3 seconden spuiten en hij is leeg.
-
Paul99
- Geregistreerd lid
Volgens de cursus die ik bij de brandweer heb gehad, moet je met een paar welgemikt stoten een (beginnend) autobrandje kunnen blussen. Maar je moet idd wel heel goed mikken denk ik...
-
MarioS
- Geregistreerd lid
Mijn moeder vond dat losse brandblusapparaat onder de bestuurders- of passagierszetel van haar Nissan Micra maar niks en dacht dat het een betere oplossing was dat in de koffer te stoppen. Ik heb haar toch aan het verstand kunnen brengen dat het in geval van nood toch beter bleef liggen.
-
op
- Donateur (4x)

Toch wel grappig hoor, vooral de opmerking dat de stoelverwarming te hoog stondEwout900 schreef:Inderdaad zonde van die Anniversary! Maar wat een domme berichten staan er op die site onder het nieuwsbericht, zeg...
-
trollspeed
- Geregistreerd lid
Ik zei dus een SCHUIMBLUSSER!!
zo te lezen heeft niemand
hier BHV (bedrijfshulpverlening) gehad of is bij de brandweer, dus
heeft ook niet zelf een beginnend (auto)brandje geblust.
Nee, Marky die is niet na 3 sec leeg (2KILO!!) en Ja het is meer dan genoeg om een beginnende (auto)brand te blussen.
Iedereen moet zelf weten of ze een SCHUIMBLUSSER in de auto
hangt/legt, maar ik vindt het zonde wat er met die 9000 is gebeurt
hier BHV (bedrijfshulpverlening) gehad of is bij de brandweer, dus
heeft ook niet zelf een beginnend (auto)brandje geblust.
Nee, Marky die is niet na 3 sec leeg (2KILO!!) en Ja het is meer dan genoeg om een beginnende (auto)brand te blussen.
Iedereen moet zelf weten of ze een SCHUIMBLUSSER in de auto
hangt/legt, maar ik vindt het zonde wat er met die 9000 is gebeurt