Allerlei algemene Saab onderwerpen.
-
jeroentje
- Geregistreerd lid
Bericht
door jeroentje » do 06 jan, 2005 22:00
-
ppcs
- Geregistreerd lid
Bericht
door ppcs » do 06 jan, 2005 22:10
Nette wagen!!! Vooral het interieur is nog als nieuw of nog beter!!!!
Kan zien aan de stoel stand dat de 9000 een grote wagen voor je is, of je vriendin heeft er in gereden. Maar dan ben je wel erg aardig wil je je nieuwe saab nu al uitlenen.
Gr, Peter-Paul
-
jeroentje
- Geregistreerd lid
Bericht
door jeroentje » do 06 jan, 2005 22:13
Had hem hier wat te ver naar voren gezet maar ben zelf ook niet echt een reus hehe. Maar moet een andere stoel in komen. Deze is kapot aan de rechterkant. Dus als iemand nog een leren stoel heeft liggen graag.
-
ppcs
- Geregistreerd lid
Bericht
door ppcs » do 06 jan, 2005 22:16
Jammer van die stoel, hij ziet er namelijk nog erg mooit uit. Je kan hem wel laten maken bij een speciale stoelen fixer. Deze mensen doen niets anders dan leren stoelen maken en inbouwen. Ik heb de stoelen in mijn classic ook laten oplappen(faceliften) en ze zijn weeer als nieuw echt een aanradertje
GR
-
jeroentje
- Geregistreerd lid
Bericht
door jeroentje » do 06 jan, 2005 22:18
This niet zozeer het leer maar meer de leuning zelf die man heeft geloof ik zijn hele leven aan de rechterkant van de stoel geleunt waardoor hij helemaal vervormt is.
-
ppcs
- Geregistreerd lid
Bericht
door ppcs » do 06 jan, 2005 22:21
Kan je laten opvullen. Of heeft er echt een soort erica terpstra op de manier er in gezeten hoe een marrokaan rijdt. Helemaal boven t pookje hangen in t midden. (is wel handig kijk je ook door t midden en waan je je net een race wagen)
Grote kans om dit te laten fixen voor weinig. De stoel is voor de rest nog erg mooi. zou m niet weg doen.
Snelle reacties trouwens
GR
-
jeroentje
- Geregistreerd lid
Bericht
door jeroentje » do 06 jan, 2005 22:22
Ja idd een soort VW actie is het geweest weet jij een adres dan?
-
ppcs
- Geregistreerd lid
Bericht
door ppcs » do 06 jan, 2005 22:31
Tres Seats Autobekleding
Jan Tademaweg 14
2031CV Haarlem
Tel: 023 5470200
Zij hebben mijn stoel lv een beetje opgevuld en mooi strak gemaakt.
Deze kerels zijn een beetje ruw volk, maar ze kunnen t best netjes en voor een leuk prijsje. Om t type te beschrijven. Ze bouwen voor veel rare types in bmw3 en vw-golf leren interieuren in.
Is alleen misschien beetje ver vanuit utrecht, waarschijnlijk hebben ze daar ook wel van dit soort zaakjes. Maar aan de andere kant is 41 min net een leuk ritje. Kan je saabje lekker op temp komen
-
BenS
- Geregistreerd lid
Bericht
door BenS » do 06 jan, 2005 22:36
Welk deel van Haarlem is dat? Ik heb ook nog een paar stoelen te doen. Niet van de 9000, maar van de 99 en waarschijnlijk de 900.
Groeten, Ben
-
ppcs
- Geregistreerd lid
Bericht
door ppcs » do 06 jan, 2005 22:46
Dat is in industrie gebied waarderpolder te Haarlem. Vlakbij saabconsult ik neem aan dat je die kent of er zelfs al eens geweest bent.
-
BenS
- Geregistreerd lid
Bericht
door BenS » do 06 jan, 2005 23:12
Ik dacht dat SC op de rijksstraatweg zat vlak bij de zaandenstraat? Of ben ik nu echt in de war?
Groeten, Ben
-
MXL
- Geregistreerd lid
Bericht
door MXL » do 06 jan, 2005 23:18
Ik vind dit absoluut het mooiste model 9000. Ik heb er ooit eens bijna een gekocht met 307.000km op de teller, helaas was deze auto zo behandeld dat hij met geen mogelijkheid meer toonbaar te maken was, maar rijden dat hij deed!!
Enne, wel even onder de motorkap schoonmaken he
Veel plezier ermee!
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

Bericht
door Style&Co » vr 07 jan, 2005 2:25
ja mooi... de oer-9000! te onderwaardeerd gezien de prijzen die nog voor classic 900's betaald worden.
Tresseats is goed! SC zit op de figeeweg en op dat zelfde industrietrerrein zit ook tresseats... hemelsbreed 500 meter. Zonder bonnetje wordt t nog goedkoper merkte ik.
-
jeroentje
- Geregistreerd lid
Bericht
door jeroentje » vr 07 jan, 2005 6:19
MXL schreef:Ik vind dit absoluut het mooiste model 9000. Ik heb er ooit eens bijna een gekocht met 307.000km op de teller, helaas was deze auto zo behandeld dat hij met geen mogelijkheid meer toonbaar te maken was, maar rijden dat hij deed!!
Enne, wel even onder de motorkap schoonmaken he
Veel plezier ermee!
Hij word zeker schoongemaakt onder de kap.
En voor de KM stand hij heeft nu 247 gelopen
-
hitcham
- Geregistreerd lid
Bericht
door hitcham » vr 07 jan, 2005 10:09
Als ik naar de foto kijk, zie ik het dan goed en is de gordel beschadigd? Dit kan toch problemen opleveren bij de APK?
ppcs schreef:Of heeft er echt een soort erica terpstra op de manier er in gezeten hoe een marrokaan rijdt.

...Groeten van een (half)Marokkaan die gewoon rechtop in zijn stoel zit!