Kentekens van Saabs in bladen

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
Plaats reactie
Ewout900
Geregistreerd lid

Kentekens van Saabs in bladen

Bericht door Ewout900 » vr 07 jan, 2005 22:37

Ik zit net een stapel oude autotijdschriften door te lezen, onder andere van autobladen waarin Saabs voorkomen. Dan bedoel ik uit de jaren '80 en '90. Is het een idee om in dit topic de geteste, besproken en gefotografeerde Saabs te vermelden? Misschien rijden ze nog rond of zijn ze zelfs in bezit van forummers!

Ik zal een kick-off geven:

1988 Saab 9000i 16, SV-08-RH, roze quartz metallic
Publicatie: Zakenauto april/mei 1988
Reden: vergelijkende test met BMW 520i en Opel Senator 2.5i
Leuk: tijdens de test in bezit van H.C. Maats, directeur van De Vereenigde Houthandel te Leiden.

1991 Saab 900S, DB-FT-08, zwart, 5-deurs
Publicatie: Autokampioen 16 november 1991
Titel: Turbo incognito 8)

Wie volgt*?

Ewout

*) Of ben ik de enige verzamelidioot? Zo heb ik overigens ook ettelijke tientallen advertenties uit de Autotrader en dergelijke bladen geknipt en bewaard :oops: Altijd leuk om ze door te bladeren, prijzen te vergelijken, etc.. Zo heb ik nog Autotraders met daarin aangeboden nieuwe Saabs Classic Cabriolet en zelfs een zwarte demo van de 9000 2,3 Turbo 16S

(R)ed
Lid van verdienste

Re: Kentekens van Saabs in bladen

Bericht door (R)ed » za 08 jan, 2005 0:32

Ik vind schattig, sat noemen ze nu nostalgie!!

Ik doe daar ook aan mee!! :wink:

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » za 08 jan, 2005 0:55

Ewout900 schreef:*) Of ben ik de enige verzamelidioot? Zo heb ik overigens ook ettelijke tientallen advertenties uit de Autotrader en dergelijke bladen geknipt en bewaard :oops: Altijd leuk om ze door te bladeren, prijzen te vergelijken, etc.. Zo heb ik nog Autotraders met daarin aangeboden nieuwe Saabs Classic Cabriolet en zelfs een zwarte demo van de 9000 2,3 Turbo 16S
Niks aan doen man!
Heb jij die speciale uitgave van de autovisie bij het afscheid van de de classic 900 toevallig ook?

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » za 08 jan, 2005 8:30

Ik moet het wel ergens op zolder hebben, samen met een stapel vorm en functies van 1992 waarin de 900 classic staat, de zwarte GT die daar toen in stond was de "mijne", vandaar de vraag.

Plaats reactie