Ben een beetje ongeduldig om deze op mijn achterruit te kunnen plakken
saabstickers
-
SirKwietje
- Geregistreerd lid
saabstickers
Hoelang duurt het vooraleer de saabstickers aankomen na bestelling(voor Belgie) ?
-
Manic
- Lid van verdienste
Re: saabstickers
Het lijkt me dat deze zo spoedig mogelijk verstuurd zullen worden. Wanneer heb je het besteld en wanneer heb je het geld overgemaakt? Bedenk dat er over internationale transacties enige dagen gaan voordat deze op de bestemming zijn beland.
Dan moet Sander, Hannes of Tijn de stickers nog versturen (ik ben even kwijt wie dit momenteel in beheer heeft) en dan moeten de posterijen nog een beetje meewerken, er kan dus enige tijd overheen gaan, maar besteld en betaald betekend dat de stickers hoe dan ook (zij het nog leverbaar) verstuurd zullen worden.
Gr,
Dennis
Dan moet Sander, Hannes of Tijn de stickers nog versturen (ik ben even kwijt wie dit momenteel in beheer heeft) en dan moeten de posterijen nog een beetje meewerken, er kan dus enige tijd overheen gaan, maar besteld en betaald betekend dat de stickers hoe dan ook (zij het nog leverbaar) verstuurd zullen worden.
Gr,
Dennis
-
Sander
- Forum Admin
Ik weet dat ze op de post gegaan zijn. Volgens mij was dat afgelopen donderdag. Nog even geduld dus, ze zijn onderweg.
Groeten,
Sander
Groeten,
Sander
-
SirKwietje
- Geregistreerd lid
Dank u, zal de brievenbus in oog houden.
Grtz. Tom
Grtz. Tom
-
Hannes
- Forum Admin
Ik heb ze inderdaad donderdag op de post gedaan. Maar niet naar Landen maar naar Walshoutem, dat klopt toch wel? Of ben ik nu erg blond.
groeten
Hannes
groeten
Hannes
-
SirKwietje
- Geregistreerd lid
Ja dat klopt, dan zal ik ze binnenkort wel ontvangen.
Nog eens bedankt?
Grtz. Tom
Nog eens bedankt?
Grtz. Tom
-
SirKwietje
- Geregistreerd lid
De stickers zijn vandaag wel gearriveerd
, nu ze er nog op kleven.
Grtz. Tom
Grtz. Tom