Nieuwe Site
-
Injectie
- Moderator
Re: Nieuwe Site
EUHM ik sluit me aan bij Sander.
Hmm bij mijn weten heeft een 9000 Aero 225 PK en geen 230. Verder zou de informatie bij de diverse auto's wel wat uitgebreider mogen zij. Soort versnellingsbak ed
Hmm bij mijn weten heeft een 9000 Aero 225 PK en geen 230. Verder zou de informatie bij de diverse auto's wel wat uitgebreider mogen zij. Soort versnellingsbak ed
-
(R)ed
- Lid van verdienste
Ik sluit me weer aan bij Desmond! Bleh wat een lelijke site!!
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

he jongens... wees blij dat hij ook een site heeft. Hoor goede berichten over de garage en dan is het toch prettig dat hij gemakkelijk navigeerbaar te vinden is (voorheen via autotrack).
Gaat toch niet om de looks maar om de content. Daarbij: Websites bouwen en beheren is vaak een ongoing proces dus wellicht dat er in de toekomst nog wel een flashy sexy website komt.
En om dan maar helemaal ff te ageren... zoooo spannend vormgegeven vind ik 'ons eigen' saabforum.nl ook weer niet. En toch kijk ik hier vaak op en beleef er veel plezier aan.
gr'z
Willem (devil's advocate)
Gaat toch niet om de looks maar om de content. Daarbij: Websites bouwen en beheren is vaak een ongoing proces dus wellicht dat er in de toekomst nog wel een flashy sexy website komt.
En om dan maar helemaal ff te ageren... zoooo spannend vormgegeven vind ik 'ons eigen' saabforum.nl ook weer niet. En toch kijk ik hier vaak op en beleef er veel plezier aan.
gr'z
-
Koos de Bok
- Geregistreerd lid
Gerrit, bedankt voor je melding op pagina.nl
Allen..........zowel Anton zelf als de site-bouwer zijn absoluut géén computeraars. Wel apetrots dat ze goed leesbaar "in de lucht" zijn.
Allen..........zowel Anton zelf als de site-bouwer zijn absoluut géén computeraars. Wel apetrots dat ze goed leesbaar "in de lucht" zijn.
-
Marc
- Lid van verdienste
En bij mijn weten heeft een aero automaat slechts 200pkInjectie schreef:
-
Sander
- Forum Admin
Mee eens dat informatie boven looks kan gaan.
Beter doorzoekbaar, ook prima.
Maar naar mijn mening (en naar reacties vraag je nou eenmaal op fora) is dat het wat rommelig oogt.
Ik geef ook toe dat het lastig is een website te bouwen als je er weinig ervaring mee hebt. In ieder geval wel een goed initiatief!!
Keep up the good work!
Sander
Beter doorzoekbaar, ook prima.
Maar naar mijn mening (en naar reacties vraag je nou eenmaal op fora) is dat het wat rommelig oogt.
Ik geef ook toe dat het lastig is een website te bouwen als je er weinig ervaring mee hebt. In ieder geval wel een goed initiatief!!
Keep up the good work!
Sander
-
Sander
- Forum Admin
Overigens wil ik mezelf best aanbieden een bijdrage aan die website te doen.
-
Injectie
- Moderator
Willem het gaat wel degelijk om looks. Profesinele looks wel te verstaan.Style&Co schreef:he jongens... wees blij dat hij ook een site heeft. Hoor goede berichten over de garage en dan is het toch prettig dat hij gemakkelijk navigeerbaar te vinden is (voorheen via autotrack).
gr'z
Ons eigen Saabforum is simpel vorm gegeven. Alle forums zijn simpel vormgegeven vanwege het doel: contact onder de mensen uit te breiden.
De site van de heer Potze is bedoeld om zijn bedrijf voor te stellen en om zijn auto's te promoten. Zijn auto's zijn makkelijk te doorzoeken. Enkel de informatie die hij per auto geeft vind ik wel te weinig.
En idd websites bouwen is een proces wat zich uitbouwd. Ik hoop dan ook dat de heer Potze onze reacties ziet als opbouwende kritiek en zal gebruiken om zijn site te verbeteren. FLashdingetjes hoeft niet perse.
ALs ik even refereer naar mijn eigen site. DIe is geevolueerd vanuit een gratis site bij geocities die elk uur werd platgegooid vanwege teveel data verkeer. EN werd gebouwd door een simpel programma van Geocities. Deze staat nu gehost bij Planet. met een URL van de Tokelau eilanden. (god weet waar ze liggen) En bijna volledig opgebouwd in Dreamweaver. IK heb net afgelopen weekend zelf een werkend Gifje gemaakt en daarmee een nieuwe frontpage gecreeerd. Dit proces duurt bij mij al zo'n kleine 3 jaar.
Ik denk dat zo'n evolutie periode voor een bedrijf te lang is.
Jaja Sander. Kassa zekerSander schreef:Overigens wil ik mezelf best aanbieden een bijdrage aan die website te doen.
-
Sander
- Forum Admin
Nee nee, ik ben heel redelijkInjectie schreef:Jaja Sander. Kassa zekerSander schreef:Overigens wil ik mezelf best aanbieden een bijdrage aan die website te doen.
Sander
-
Moppersmurf
- Geregistreerd lid
Ter Apel?!
Kan iemand mij vertellen waar dat ligt?!
Mijn navigatiesysteem kent het niet.
En ik ook niet.
Moppersmurf
En ik ook niet.
Moppersmurf
-
Hannes
- Forum Admin
Dus dat zijn de mensen die voor mijn 90 hebben gezorgd voordat die in Wageningen kwam.
Hannes
Hannes
-
Paul99
- Geregistreerd lid
Ter Apel ligt in oost-groningen. Laatst in het nieuws geweest omdat daar nu een uitzetcentrum voor uitgeprocedeerde asielzoekers staat. Wordt door de tegenstanders het nieuwe Westerbork genoemd. Tot nu toe wonen er 6 asielzoekers en heeft het centrum 6 miljoen gekost ofzo. Of 10 om 10 miljoen. In ieder geval 1 miljoen per persoon.Moppersmurf schreef:Ter Apel?!
En ik ook niet.
Moppersmurf
Verder ben ik het over het algemeen eens met de stelling dat de inhoud belangrijker is dan de looks, maar er zijn grenzen. Ik vind niet dat anno 2005 die site nog kan. Ik ken Potze niet, maar in mijn ogen kom je niet serieus over als je met die site jezelf promoot.
-
Ranja
- Geregistreerd lid
Je kan zien waar deze zaak licht door op één van de printscreens te klikken bij routebeschrijving. De site is erg eenvoudig maar je kan er tenminste informatie vinden die werkt.
En ik vind dit forum best goed uitzien. Lekker strak en zonder poespas.
En ik vind dit forum best goed uitzien. Lekker strak en zonder poespas.