Saab autobrochures / autofolders

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
Plaats reactie
LeonTopsport
Geregistreerd lid

Saab autobrochures / autofolders

Bericht door LeonTopsport » za 05 mar, 2005 0:05

Goede avond,

Niet iedereen hoeft er belang bij te hebben natuurlijk, maar de personen die dat wel hebben wijs ik middels dit topic (en in een toepasselijke rubriek) op mijn site http://www.autobrochures.nl. Hierop is een overzichtelijke lijst met originele Saab brochures te vinden. Deze zijn te ruil of te koop. Veel mooi materiaal is reeds de deur uit maar er is nog genoeg over!

Groeten, Marc

Marc
Lid van verdienste

Re: Saab autobrochures / autofolders

Bericht door Marc » za 05 mar, 2005 23:31

Marc,

Zijn dit toevallig de specs van je auto?

LEON TOPSPORT 20 VT/ VDO PC-5510/ SW 9.5/ MG-3000/ MT-5011/ MI-2200/ 2x MM-5000/ RST-5400/ NAVTEQ 2005-01/ KENWOOD DDX-7025/ KDS-P900

LeonTopsport
Geregistreerd lid

Bericht door LeonTopsport » zo 06 mar, 2005 13:49

Haha, nee er hangt best wel wat in mijn auto maar dat wat jij allemaal opsomt ECHT NIET :D

Het lijken wel de specs van een Apache gevechtshelikopter :wink:

Marc
Lid van verdienste

Bericht door Marc » zo 06 mar, 2005 14:45

Dan verwar ik je met een andere leon topsport.

LeonTopsport
Geregistreerd lid

Bericht door LeonTopsport » wo 23 mar, 2005 20:55

Heeft er hier iemand misschien een originele Saab 9000 Talladega uit 1988? Ik heb daar sinds kort de brochure (8 pagina's, Belgische tekst) van weten te bemachtigen en verkoop deze bij voorkeur aan de eigenaar van zo'n auto !

ralph12
Geregistreerd lid

Bericht door ralph12 » do 21 apr, 2005 12:32

Ik zat net naar de folders op deze site te kijken. Doet me denken dat je vroeger (ruim 20 jaar terug) vaak in de Elsevier een advertentie had voor een whisky merk. Zag je een oprijlaan met een mooi huis op de achtergrond en een zwarte 900 turbo van achteren bekeken. Kent iemand die nog? Zo werkt reclame..... Het merk whisky kan ik me niet voor de geest halen (en dat terwijl ik behoorlijk van dit goedje hou), de casual geparkeerde Saab staat geetst in mijn hersenpan.

LeonTopsport
Geregistreerd lid

Bericht door LeonTopsport » wo 11 mei, 2005 13:04

Geen 9000 Talladega rijders begrijp ik ... :wink:

Plaats reactie