Navigatie
-
Eindelijk
- Geregistreerd lid
Navigatie
Heeft iemand ervaring met het beeldscherm van de navigatie in de spiegel. Ik ben vandaag wezen kijken voor een systeem voor mijn 9-3 via de dealer kan ik een heel mooi systeem kopen. Dit is echt helemaal perfect passend in de middenconsole. Echter het is relatief heel prijzig voor een oud systeem( vdo ms4100). Nu zit ik te denken het maar in de spiegel te laten bouwen want dan heb ik een 5500 systeem in de auto. Ik ben alleen nieuwsgierig of dit systeem goed af te lezen is.
-
renepruisscher
- Geregistreerd lid
Re: Navigatie
ja het is wel te lezen al zijn de lettertjes wel heel klein als ik mag vragen wat moet je er voor betalen???
-
B235R
- Lid van verdienste
Als je er een wilt voor je binnenspiegel, kun je het beste deze nemen. Is kwalititief gezien de beste, en een mooie groot scherm (naar verhouding)
savv binnenspiegel
savv binnenspiegel
-
Eindelijk
- Geregistreerd lid
Wat ik moet betalen moet ik nog uitzoeken voor de binnenspiegel optie. Echter de dealer vraagt €3200voor het wel heel mooi weggebouwde ms 4100 systeem. ( ziet er echt heel mooi uit hoor, maar is een hoop geld voor zo'n oud syteem). Aangezien ik een systeem wil dat niet opvalt i.v.m. inbraak ben ik nu dus aan het kijken voor een systeem in de binnenspiegel.
-
verde900
- Donateur

Als je qua zicht niet zo geweldig accomodeert zit hij al snel te dichtbij, voor mij is het niets.
Overigens, zo´n systeem zou rond de € 2.000,-- mogen kosten.
Overigens, zo´n systeem zou rond de € 2.000,-- mogen kosten.
-
Eindelijk
- Geregistreerd lid
Ja ik ben dus ook van mening dat ik voor minder geld een bijna even goede oplossing kan vinden, met een moderner systeem. Maar dit lijkt me een prima oplossing met de nav. in de spiegel. Ik wil dus graag weten of er ervaringen van gebruikers zijn
-
verde900
- Donateur

Ik weet dat de firma Stefter uit Hogeveen het voor Volvo levert:
http://www.stefter.nl/ST-PAC3240.HTM
-
B235R
- Lid van verdienste
Die monitor is een stuk goedkoper. Maar komt kwa beeldkwaliteit niet in de buurt van die bovenstaande savv, ook isie wel een stuk dikker dus komt verder naar voren. Wat Verde al zegt, das ook niet erg prettig.verde900 schreef:Ik weet dat de firma Stefter uit Hogeveen het voor Volvo levert:
-
Eindelijk
- Geregistreerd lid
Ik ga morgen eens even kijken voor dat savv systeem. Ik heb een dealer in de buurt gevonden en ik denk dat ik wel onder de dealer prijs kan blijven.
-
B235R
- Lid van verdienste
Indien aanwezig in een demoauto zeker ff proberen als je de zon van achteren hebt 
-
Eindelijk
- Geregistreerd lid
Goeie tip ga ik zeker even doen. Ik zal wel even foto's plaatsen als ik gekozen heb voor een systeem.
-
B235R
- Lid van verdienste
En er is natuurlijk nog wel een optie, etsen maar dat kost ook goud geld.
En dan brengen ze het dus in de originele binnenspiegel aan, maar ik heb dan ook bedragen gehoord van €1200,-
En dan brengen ze het dus in de originele binnenspiegel aan, maar ik heb dan ook bedragen gehoord van €1200,-
-
op
- Donateur (4x)

Ik heb een Tomtom en ben daar erg tevreden mee. Je kunt hem op elke plek van je ruit plakken ook naast je spiegel.
Het werkt heel eenvoudig, ook tijdens het rijden makkelijk en dus veilig te bedienen.
Het is echt een uitvinding.
Je zet hem ook zo in een andere auto, en in slechte wijken haal je hem er zo uit, het is klein genoeg om mee te nemen of te verstoppen in de auto.
Het werkt heel eenvoudig, ook tijdens het rijden makkelijk en dus veilig te bedienen.
Het is echt een uitvinding.
Je zet hem ook zo in een andere auto, en in slechte wijken haal je hem er zo uit, het is klein genoeg om mee te nemen of te verstoppen in de auto.
-
Eindelijk
- Geregistreerd lid
B235R heb jij ervaring met de mm2100 van vdo dayton. Dit is hun systeem voor een beeldscherm in de spiegel. Ik heb het vandaag bekeken in de doos maar ziet er wel goed uit. En ik heb nu ook iemand gevonden die dit kan monteren voor een dikke 1500 inclusief een ms 5400 computer en tmc box. Dit zijn weer heel wat leukere bedragen.
p.s. voor drie honderd euro meer heb ik de ms 5500 alleen het enige verschil tussen deze twee is dvd danwel cd navigatie. Heeft iemand hier ervaring mee
p.s. voor drie honderd euro meer heb ik de ms 5500 alleen het enige verschil tussen deze twee is dvd danwel cd navigatie. Heeft iemand hier ervaring mee
-
renepruisscher
- Geregistreerd lid
weet dat de baas van de audio zaak in nijverdal er ook 1 in zijn binnenspiegel heeft wat goed te zien is. Maar waarom geen navigatie systeem dan waar je het scherm ervan uit kan hale dan valt het oko niet op