Over trekhaken, bumpers en gedeukte kentekenplaten.

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
Plaats reactie
marq101
Geregistreerd lid

Over trekhaken, bumpers en gedeukte kentekenplaten.

Bericht door marq101 » di 12 apr, 2005 0:13

Ik word er zooooo moe van, al die zondagsrijders die geen afstand in kunnen schaten en hun trekhaak gebruiken als meetinstrument om te kijken hoe ver ze nog achteruit kunnen. Mijn nummerplaat ziet er niet uit. Allemaal deuken van die sleurhutproleten. Bahhh :x . Ik ben het dus zat en heb het volgende :twisted: :idea:

Ik ga een parkeersensor systeempje bestellen bij conrad of velleman en plak de sensor in mijn VOORbumper. Dit koppel ik aan een geluiden generator of sampler. Iedere auto die nu nog binnen 30 centimeter van mijn flachschnauzer komt wordt getrakteerd op een enorme knal, een ijselijke gil of een vrachtwagen claxon van minimaal 130 dB. Dat ze maar een enorme hartverknettering mogen krijgen. :twisted:

Paul99
Geregistreerd lid

Re: Over trekhaken, bumpers en gedeukte kentekenplaten.

Bericht door Paul99 » di 12 apr, 2005 8:27

marq101 schreef:Ik word er zooooo moe van, al die zondagsrijders die geen afstand in kunnen schaten en hun trekhaak gebruiken als meetinstrument om te kijken hoe ver ze nog achteruit kunnen. Mijn nummerplaat ziet er niet uit. Allemaal deuken van die sleurhutproleten. Bahhh :x . Ik ben het dus zat en heb het volgende :twisted: :idea:

Ik ga een parkeersensor systeempje bestellen bij conrad of velleman en plak de sensor in mijn VOORbumper. Dit koppel ik aan een geluiden generator of sampler. Iedere auto die nu nog binnen 30 centimeter van mijn flachschnauzer komt wordt getrakteerd op een enorme knal, een ijselijke gil of een vrachtwagen claxon van minimaal 130 dB. Dat ze maar een enorme hartverknettering mogen krijgen. :twisted:
Kan je ook een setje voor mij bestellen? Misschien ook aan te sluiten op een rookmachine?

MXL
Geregistreerd lid

Bericht door MXL » di 12 apr, 2005 8:31

Vervolgens schrikt die 80 jarige inparkeerder zo erg, dat hij/zij van de schrik de rem loslaat en op het gaspedaal trapt. Ipv alleen de nummerplaat wordt nu ter plekke de gehele voorbumper en radiator meegenomen. In paniek scheurt de bejaarde weg en laat jou opdraaien voor de kosten.

erwin mertens
Geregistreerd lid

Bericht door erwin mertens » di 12 apr, 2005 8:33

Wat een idee! :lol:
Ik ben zeer geinterreseert!
Waar koop je dat precies?
Bestaat er een site van?
Ik woon nl op een plaats waar dat ik mijn auto geen 30 minuten kan parkeren zonder schade!

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » di 12 apr, 2005 8:41

haha...

werkt alleen in amsterdam met 'paris style' parking agressie op.. en je kon de auto de volgende morgen wel eens gebutst en al terugvinden...

ik zelf zit erg vaak binnen de 30cm zonde om de sloep (zoals een collega het noemt) nog in een redelijk gat te prikken.

John.K
Geregistreerd lid

Bericht door John.K » wo 13 apr, 2005 12:41

Bullbar?
Nooit een optie geweest bij Saab maar zou af en toe best prettig zijn,
Ach gelukkig heeft een Saab dikke bumpers (muv de echte oude dan)
Heb ooit een 65er kever gehad, van bumpers nauwelijks sprake.
john

Plaats reactie