9-3 cabriolet

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
easy
Geregistreerd lid

9-3 cabriolet

Bericht door easy » ma 15 dec, 2003 18:32

Een zoekopdracht in het saab-katern op marktplaats leert ons dat van alle aangeboden saabs 10 % een cabriolet is. Er zijn er de laatste 3 weken erg veel bijgekomen. Ik vindt de nieuwe cabrio een topper en ik ben niet de enige. :wink: Veel mensen "dumpen" hun cabrio om nog voor de zomer een nieuwe te rijden.

Nog een paar maandjes en dan wie weet, vraag en aanbod zeggen ze wel eens :wink:

Marc
Lid van verdienste

Re: 9-3 cabriolet

Bericht door Marc » vr 19 dec, 2003 4:33

Ik ben eerlijk gezegd niet zo wild van de nieuwe cabriolet. De voorkant valt nog wel mee, maar de achterkant is niet echt geslaagd. Hopelijk maken ze hem in de 2de generatie wat mooier, zoals ze bij de 900--->9-3 omschakeling gedaan hebben.

Marc

easy
Geregistreerd lid

Bericht door easy » vr 19 dec, 2003 9:57

De achterkant is misschien wat aan de hoge kant, maar nog wel steeds ERRUG Saab :wink: , Nee de nieuwe cabrio is TOP!

bram
Geregistreerd lid

Bericht door bram » vr 19 dec, 2003 15:25

nieuwe 9-3..... mmmmwaah niet echt lekker. De achterlichten mogen wel iets naar onderen worden geplaatst ....

voorkant is wel okey

B235R
Lid van verdienste

Bericht door B235R » wo 24 dec, 2003 21:34

bram schreef:nieuwe 9-3..... mmmmwaah niet echt lekker.
gij zieke geest :wow: :donot:

Stef cabrio
Geregistreerd lid

Bericht door Stef cabrio » do 22 dec, 2005 19:34

Persoonlijk vind ik de vorige generatie 9-3 cabrio's ook veel mooier, zeker langs achter bekeken.

RoccoH
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door RoccoH » vr 23 dec, 2005 1:43

ik vind persoonlijk die nieuwe 9-3 cabrio stuk-ken mooier dan het vorige model!!

Ruud
Geregistreerd lid

Bericht door Ruud » vr 23 dec, 2005 14:09

RoccoH schreef:ik vind persoonlijk die nieuwe 9-3 cabrio stuk-ken mooier dan het vorige model!!
Me Also, weer een stukje volwassener.

mkranendijk
Geregistreerd lid

Bericht door mkranendijk » vr 23 dec, 2005 14:36

De achterlichten zijn echt geen porum! Dat had anders gekund!

Ruud
Geregistreerd lid

Bericht door Ruud » vr 23 dec, 2005 15:28

De achterkant (incl. lichten) vind ik juist heel strak, geslaagd.
Wat vinden jullie er niet mooi aan dan?

Vorticity
Geregistreerd lid

Bericht door Vorticity » vr 23 dec, 2005 17:14

Te dik, niet in balans met de rest van de auto en bovendien niet echt SAAB... vind ik.

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » vr 23 dec, 2005 17:21

mkranendijk schreef:De achterlichten zijn echt geen porum! Dat had anders gekund!

je bedoelt net zo als die anderenAfbeelding

nee hoor een mooie auto

Rutger
Geregistreerd lid

Bericht door Rutger » vr 23 dec, 2005 18:33

Ik vind het de mooiste nieuwe Saab die er is.

Bigivan
Geregistreerd lid

Bericht door Bigivan » vr 23 dec, 2005 21:49

Die achterlichten zijn typisch Saab, er was in het verleden een journalist die zei: gelukkig is de nieuwe Saab 900 even lelijk gebleven als de oude. En daar gaat het om bij een Saab, een Saab is niet lelijk maar anders. En mensen die graag het banale zien (cfr. Audi, BMW, Benz,...) vinden dus een Saab lelijk. Nou, ik niet. Ik vind het een schitterende, eigenwijze, gave auto en zeker die achterkant. Het is gewoon een schitterende auto. Ik vind het grootste minpunt van de Cabrio gewoon de voorkant, die zie je overal. (wel zéér mooi, natuurlijk) Saab heeft wel iets met speciale achterlichten, kijk maar naar de Sport-hatch, die lichten zie je ook nergens anders. Die zijn ook zo anders dan anders. Dit is geen doodgewone Volvo, BMW of een ander banaal merk. Nee, we spreken hier over Saab, mensen.

GRIFFIN
Geregistreerd lid

Bericht door GRIFFIN » vr 23 dec, 2005 22:05

De nieuwste cabrio vind ik mooi...uitgezonderd die achterlichten.
Voorkeur voor vorig model dus.

En achterlichten verknoeien voor mij bij veel merken veel.
Een Volvo bv zou ik helemaal geen misse auto vinden (typisch scandinavish design, zowel binnen als buiten), ware het niet dat ook daar die achterlichten alles om zeep helpen.

Plaats reactie