Allerlei algemene Saab onderwerpen.
-
Derek
- Geregistreerd lid
Bericht
door Derek » ma 25 apr, 2005 17:41
-
Ruud
- Geregistreerd lid
Bericht
door Ruud » ma 25 apr, 2005 18:02
Allemaal Saabs!!!
Je word er bijna duizelig van

-
MXL
- Geregistreerd lid
Bericht
door MXL » ma 25 apr, 2005 19:29
Toen ik er was vond ik het heerlijk, alleen maar saabs (en vlovo's). Daar heb ik de rode 9-3 en 9-5 aero's leren waarderen.

-
tuftuf
Bericht
door tuftuf » ma 25 apr, 2005 21:11
denk dat zo ongeveer 2 derde deel hier in een Volvo of Saab rijd.
Maar helaas teveel Volvo's voor een Saab liefhebber

-
Ruud
- Geregistreerd lid
Bericht
door Ruud » ma 25 apr, 2005 22:01
tuftuf schreef:Maar helaas teveel Volvo's voor een Saab liefhebber

Ach, dan blijft ons merk ook daar niet een massa auto

-
Derek
- Geregistreerd lid
Bericht
door Derek » ma 25 apr, 2005 22:12
MXL schreef:Toen ik er was vond ik het heerlijk, alleen maar saabs (en vlovo's). Daar heb ik de rode 9-3 en 9-5 aero's leren waarderen.

Maar wanneer Nederland stampvol zit met Saabs, gaat het "exclusieve" gevoel denk wel weg. Het is toch juist leuk om al die andere mensen hier in Nederland te zien die zich opvouwen in een Suzuki Alto oid ?

-
Per Eklund fan
- Geregistreerd lid
Bericht
door Per Eklund fan » di 26 apr, 2005 12:13
Leuker is het nog in Trollhattan. Ik ben daar laastst nog geweest met mijn vriendin. Ik heb toen een weddenschap met haar gemaakt dat waar je ook staat, er altijd een Saab te zien is.
Ze heeft geen plek kunnen vinden daar waar auto's geparkeerd stonden, er geen Saab bij stond.
Overal om je heen Saabs, erg leuk!!

-
Ed Dubbelman
- Geregistreerd lid
Bericht
door Ed Dubbelman » di 26 apr, 2005 16:06
Wat mij opviel in Zweden vorig jaar zomer was dat er in allerlei weilanden/tuinen/velden e.d. afgedankte 99jes stonden met vergane bestickering. Het leek wel of iedereen een 99 had om mee te racen, zoals hier vroeger die stockcar-races. En verder natuurlijk heeeeeeeeeel veeeeel saabs, van tip top in orde tot helemaal afgereden en verrot.
ed
-
SwedAero^
- Geregistreerd lid
Bericht
door SwedAero^ » zo 22 mei, 2005 12:35
Hi!
The saab there is not a police vehicle. It looks like its a saab used by a fire or sea rescue unit. The police doesnt use the old saabs anymore. Only 9-3 and 9-5 mostly 9-5. If you end up behind a unmarked 9-5 or a volvo of newer model with 2 grownup men. Be abit careful passing it if they are driving the legal speed. The speedcameras you dont have to be that affraid of. Hide your face behing the sunthingy and theres no way for them to give you a ticket. In sweden they have to be able to identify the driver.

-
marq101
- Geregistreerd lid
Bericht
door marq101 » ma 23 mei, 2005 14:56
Hello Magnus!
Thanks for the information and nice to see that the forum is read by an international audience
Marc
-
SwedAero^
- Geregistreerd lid
Bericht
door SwedAero^ » ma 23 mei, 2005 16:56
hehehehe SAAB is a international "drug"

-
SwedAero^
- Geregistreerd lid
Bericht
door SwedAero^ » ma 23 mei, 2005 16:58
Take a look in the topic "nice site with swedish policecars. A very nice pic of the new colours on the swedish police cars. a 9-5 in this case

-
Leonardo da Vinci
Bericht
door Leonardo da Vinci » wo 01 jun, 2005 23:27
En toch hoofdsteunen voor achterin, wordt je tenminste in comfort gearresteerd.