Xenon
-
SpeekTuning
- Geregistreerd lid
Re: Xenon
HAllo mensen,
Xenon verlichting op je Saab in een H-4 koplamp is op zich prima, wel moet je erop letten dat je bi-xenon koopt. Andere set, zoals ik heb, heeft nl. geen grootlicht meer en is dus vrij irritant.
De lichtopbrengst is duidelijk beter dan bij standaard h-4 verlichting.
maar........mijn set is te koop!
groeten Sander
www.saabturbo.nl
Xenon verlichting op je Saab in een H-4 koplamp is op zich prima, wel moet je erop letten dat je bi-xenon koopt. Andere set, zoals ik heb, heeft nl. geen grootlicht meer en is dus vrij irritant.
De lichtopbrengst is duidelijk beter dan bij standaard h-4 verlichting.
maar........mijn set is te koop!
groeten Sander
www.saabturbo.nl
-
doktorevil
- Geregistreerd lid
Bijdeze winkelhebben ze de H4 aftermarket setjes:
[img]http://www.xenonshop.nl/getImage.asp?im ... 6200253415}[/img]
[img]http://www.xenonshop.nl/getImage.asp?im ... 6200253415}[/img]
Xenon-set voor achteraf montage
Met het Target UltraVision Xenon systeem beschikt u over verlichtingstechnologie van de nieuwste generatie. Het unieke van dit systeem is dat het probleemloos gemonteerd kan worden in de bestaande koplampunits van iedere auto.
De superieure Xenonverlichting wordt inmiddels door de meeste automobiel fabrikanten als optie aangeboden op veel van hun modellen, tot dusver was het niet mogelijk om bestaande halogeen koplampen om te bouwen naar Xenon. De introductie van Target Ultravision Xenonverlichting brengt hierin verandering.
Shop Prijs € 799,00![]()
-
B235R
- Lid van verdienste
xenon en een paar van deze erbij
F1 Safety Car Lights
Vanaf nu diect uit voorraad leverbaar de originele flitslampjes zoals die gemonteerd zijn in de F1 Safety Car. Deze zeer fel knipperende strobe verlichting is in drie verschillende kleuren leverbaar: wit (standaard), blauw en oranje.
Shop Prijs € 599,00
en die prijs
F1 Safety Car Lights
Vanaf nu diect uit voorraad leverbaar de originele flitslampjes zoals die gemonteerd zijn in de F1 Safety Car. Deze zeer fel knipperende strobe verlichting is in drie verschillende kleuren leverbaar: wit (standaard), blauw en oranje.
Shop Prijs € 599,00
en die prijs
-
GRIFFIN
- Geregistreerd lid
Zelfs Bij SAAB is xenon al maar een optie van 600€ meer, tegenwoordig heb je dus zeker geen 799€ meer nodig om xenon te hebben.
Op Marktplaats kan je zelfs al volledig nieuwe sets kopen voor minder dan 250€
En in Duitsland kan je ze zelfs nog goedkoper op de kop tikken.
In occasie kan het met wat geluk zelfs nog de helft goedkoper.
De meeste sets blijken meestal wel geen bi-xenon te zijn, en ik weet dan ook niet of bi-xenon probleemloos past in de oudere (van voor de 9-3SS en nieuwere 9-5)SAAB's
'Gewone' xenon-lichten zouden zo te horen geen probleem mogen zijn.
Op Marktplaats kan je zelfs al volledig nieuwe sets kopen voor minder dan 250€
En in Duitsland kan je ze zelfs nog goedkoper op de kop tikken.
In occasie kan het met wat geluk zelfs nog de helft goedkoper.
De meeste sets blijken meestal wel geen bi-xenon te zijn, en ik weet dan ook niet of bi-xenon probleemloos past in de oudere (van voor de 9-3SS en nieuwere 9-5)SAAB's
'Gewone' xenon-lichten zouden zo te horen geen probleem mogen zijn.