wat was je eerste Saab?
-
Wouter
- Donateur (2x)

Re: wat was je eerste Saab?
'92 900i classic 2.0 16V 3-drs Scarabee Green
nog mooier:
toen ik in 1980 nog 'op komst' was, kocht vaders een acacia groene 900GL 5-drs, dus dat was ook een beetje m'n eerste...
nog mooier:
toen ik in 1980 nog 'op komst' was, kocht vaders een acacia groene 900GL 5-drs, dus dat was ook een beetje m'n eerste...
-
verde900
- Donateur

ik kocht in 1985 een SAAB 99 GL CM4 4drs van 1980 in het donkerbruin.
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

zwarte 91-er 900i 2.1 16v coupe. (mooi! snik)
-
Thijs O.
- Geregistreerd lid
Een Saab 900 Cabrio T16 uit '87
(spannend hoor...of ie me deze keer wel word gegund...
)
(spannend hoor...of ie me deze keer wel word gegund...
-
Hanm
- Lid van verdienste
Rode 99 2.0 GL uit 1983, omgebouwd naar injectie en voorzien van de nodige 900 accessoires: elektrische ramen en spiegels, central-lock, interieur e.d. (Had ik hem nog maar
)

-
Niels
- Geregistreerd lid
Mijn huidige 900 turbo
Echter ben ik opgegroeid achterin een witte 5 drs 900 GLS
Echter ben ik opgegroeid achterin een witte 5 drs 900 GLS
-
RoccoH
- Donateur (5x)

Zie mijn fotogalerie voor mijn eerste Saab, te weten mijn huidige Classic 900 2.1l. 16V 4-deurs sedan (lekker stijf
) van MY91 
Wilde in eerste instantie een Silver Arrow, echter moet de auto wel dagelijks gebruiken dus toch voor de zekerheid van een basis i-tje gekozen en op lpg dus dat scheelt uiteindelijk ook weer qua kosten.
@Hanm:
Errug mooie 99!!
Wilde in eerste instantie een Silver Arrow, echter moet de auto wel dagelijks gebruiken dus toch voor de zekerheid van een basis i-tje gekozen en op lpg dus dat scheelt uiteindelijk ook weer qua kosten.
@Hanm:
Errug mooie 99!!
-
RG-64
- Geregistreerd lid
Een imolarode 900 SE 2.5 V6 uit november 1995, gekocht in 1999. Rijd er nu niet meer in (nu heb ik een 9-3 ss), maar heb em nog wel.
-
jelger
- Geregistreerd lid
hahaha.. righto!(lekker stijf )
(ik neem aan dat je wel eens met open ramen en open dak een 'wasbord' gruisweg hebt genomen?
-
kweps
- Geregistreerd lid
mijn eigen eerste saab moet nog komen
. ik hoop dat het een 99 turbo of een 900 turbo wordt.
de eerste saab waar ik in heb gezeten was de 5drs (volgens mij) saab 900 turbo van ons mam
de eerste saab waar ik in heb gezeten was de 5drs (volgens mij) saab 900 turbo van ons mam