handig?

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
Plaats reactie
dader
Geregistreerd lid

handig?

Bericht door dader » ma 06 jun, 2005 13:02

elke keer als je je autostart blazen? zelfs in de ochtend, lijkt mij niks

http://www.autowereld.com/nieuws.asp?ar ... fr=6&me=79

Paul99
Geregistreerd lid

Re: handig?

Bericht door Paul99 » ma 06 jun, 2005 14:04

Tsja... het is wel onhandig. Maar ik ben wel voor.

bberends
Geregistreerd lid

Bericht door bberends » ma 06 jun, 2005 14:43

Tja, elke keer je vrouw vragen even voor je te blazen.. dat wordt ze wel zat.

hitcham
Geregistreerd lid

Bericht door hitcham » ma 06 jun, 2005 14:53

Er zal vast wat voor te verzinnen zijn om deze "beveiliging" te ontwijken (met een fietspompje schone lucht blazen ofzo). Maar al is het maar om een klein deel van de mensen die in de fout gaan te behoeden voor het rijden onder invloed, dan vind ik het al prima.
Overigens is het interessant om te zien dat alcohol in het verkeer ook in een land als Zweden, met een behoorlijk verregaand anti-alcohol beleid, dergelijk grote problemen oplevert.

MISTY
Geregistreerd lid

Bericht door MISTY » ma 06 jun, 2005 14:56

ik ben ook meteen voor,maar wel op alle automobielen 8)

dader
Geregistreerd lid

Bericht door dader » ma 06 jun, 2005 15:14

hitcham schreef:Er zal vast wat voor te verzinnen zijn om deze "beveiliging" te ontwijken (met een fietspompje schone lucht blazen ofzo). Maar al is het maar om een klein deel van de mensen die in de fout gaan te behoeden voor het rijden onder invloed, dan vind ik het al prima.
Overigens is het interessant om te zien dat alcohol in het verkeer ook in een land als Zweden, met een behoorlijk verregaand anti-alcohol beleid, dergelijk grote problemen oplevert.
Volgens mij komt dat alchol gebruik juist door dat anti-alcohol beleid, helemaal in landen met uitgestrekte gebieden met kleine dorpjes waar weinig te beleven is...tenminste dat denk ik..

hitcham
Geregistreerd lid

Bericht door hitcham » ma 06 jun, 2005 17:40

dader schreef:Volgens mij komt dat alchol gebruik juist door dat anti-alcohol beleid, helemaal in landen met uitgestrekte gebieden met kleine dorpjes waar weinig te beleven is...tenminste dat denk ik..
In afgestrekte gebieden is het openbaar vervoer inderdaad niet vaak een alternatief voor de auto. Zeker niet in de avonduren...
Ik ben wel voor een algehele invoering. Maakt de bestuurder bewust van waar die mee bezig is.

Plaats reactie