elke keer als je je autostart blazen? zelfs in de ochtend, lijkt mij niks
http://www.autowereld.com/nieuws.asp?ar ... fr=6&me=79
handig?
-
bberends
- Geregistreerd lid
Re: handig?
Tja, elke keer je vrouw vragen even voor je te blazen.. dat wordt ze wel zat.
-
hitcham
- Geregistreerd lid
Er zal vast wat voor te verzinnen zijn om deze "beveiliging" te ontwijken (met een fietspompje schone lucht blazen ofzo). Maar al is het maar om een klein deel van de mensen die in de fout gaan te behoeden voor het rijden onder invloed, dan vind ik het al prima.
Overigens is het interessant om te zien dat alcohol in het verkeer ook in een land als Zweden, met een behoorlijk verregaand anti-alcohol beleid, dergelijk grote problemen oplevert.
Overigens is het interessant om te zien dat alcohol in het verkeer ook in een land als Zweden, met een behoorlijk verregaand anti-alcohol beleid, dergelijk grote problemen oplevert.
-
dader
- Geregistreerd lid
Volgens mij komt dat alchol gebruik juist door dat anti-alcohol beleid, helemaal in landen met uitgestrekte gebieden met kleine dorpjes waar weinig te beleven is...tenminste dat denk ik..hitcham schreef:Er zal vast wat voor te verzinnen zijn om deze "beveiliging" te ontwijken (met een fietspompje schone lucht blazen ofzo). Maar al is het maar om een klein deel van de mensen die in de fout gaan te behoeden voor het rijden onder invloed, dan vind ik het al prima.
-
hitcham
- Geregistreerd lid
In afgestrekte gebieden is het openbaar vervoer inderdaad niet vaak een alternatief voor de auto. Zeker niet in de avonduren...dader schreef:Volgens mij komt dat alchol gebruik juist door dat anti-alcohol beleid, helemaal in landen met uitgestrekte gebieden met kleine dorpjes waar weinig te beleven is...tenminste dat denk ik..
Ik ben wel voor een algehele invoering. Maakt de bestuurder bewust van waar die mee bezig is.