aordige kaante
-
tgremlin
- Geregistreerd lid
-
Sander
- Forum Admin
Re: aordige kaante
uhm... dat werkt niet... (je eerste link dus)
Wil je toevallig een album in de Fotgalerij op het forum? Geef dan even een seintje.
Groet,
Sander
Wil je toevallig een album in de Fotgalerij op het forum? Geef dan even een seintje.
Groet,
Sander
-
tgremlin
- Geregistreerd lid
-
Sander
- Forum Admin
Is dit reclame?
-
Sander
- Forum Admin
We posten lekker om en om... antwoord gevend op het verkeerder vorige bericht...
-
nacra 93
- Donateur

Sander schreef:uhm... dat werkt niet...
Groet,
Sander
Ja sorry ik was aan het k8tten nu staat de goeie er onder
ik zou graag een album willen maar heb nog steeds geen digitale camera
Maar tzt meld ik me bedankt
-
tgremlin
- Geregistreerd lid
Sander,
Sorry voor het om en om posten. Nee, geen reklame, Flickr is gewoon een site waar je gratis je eigen foto's op kunt publiceren. Leek me dus wel toepasselijk.
Zelf heb ik een gallery op mijn eigen site draaien dus ik heb het niet nodig
Sorry voor het om en om posten. Nee, geen reklame, Flickr is gewoon een site waar je gratis je eigen foto's op kunt publiceren. Leek me dus wel toepasselijk.
Zelf heb ik een gallery op mijn eigen site draaien dus ik heb het niet nodig
-
DaVinz
- Geregistreerd lid
yep.. daar staat mijn saabje ooknacra 93 schreef:http://home.swipnet.se/danny/leukesite
http://www.fastenbelts.com/saabcarsonli ... aab446.htm
om precies te zijn
-
Niels
- Geregistreerd lid
Tss, een eigen gallery op het Saabforum is veel vetter weetje 
-
tgremlin
- Geregistreerd lid
nee hoor, want in die gallery op mijn eigen site ben ik lekker zelf de baasNiels schreef:Tss, een eigen gallery op het Saabforum is veel vetter weetje
-
jelger
- Geregistreerd lid
hier op het Saabforum ook.
overigens is het veel stoerder en vetterder om je eigen website en webserver te hebben, die ook nog eens thuis staat te kachelen.
overigens is het veel stoerder en vetterder om je eigen website en webserver te hebben, die ook nog eens thuis staat te kachelen.
-
Niels
- Geregistreerd lid
Stoer hoorjelger schreef:hier op het Saabforum ook.
Nog vetter is een eigen zaak met eigen (web)servers, werkstations en websites te hebben
ohja, heb alleen geen eigen saab website... hmmm...
-
Niels
- Geregistreerd lid
In theorie zouden de admins alle toegang tot het admin gedeelte van de gallery uit kunnen zetten, maar ja... die foto's heb ik thuis ook nog wel. Verder kan je zelf alle beheer voeren, dus ik ben blij met mijn eigen gallery op het SFtgremlin schreef: nee hoor, want in die gallery op mijn eigen site ben ik lekker zelf de baas