Ben helemaal hyper....
Kunnen jullie mij op de hoogte brengen over:
1. waar verzeker ik zo'n auto?
2. Onderhoud?
3. Moet deze auto perse binnen staan?
4. waar moet ik nog meer op letten in de 6 maanden garantie periode?
HELP!

Had even niet door dat je meteen een cabrio gekocht had, dan is er voor een stalling wel weer wat te zeggen.Bandor schreef:ik ben dolblij met dit "oudje" ik heb altijd al een saab cabrio willen hebben en nu is het dan eindelijk zover.
Zijn er misschien nog andere zaken waar ik op moet letten?
Ik heb alvast zo'n afdekhoes gekocht om hem af te dekken totdat ik een stalling heb gevonden.
Is 130.000 km veel voor een benzine uitvoering en moet ik dan nog zaken laten vervangen?
De garage vervangt in ieder geval de distributieriem....
Die heeft je auto niet. Heeft een ketting maar die hoeft bij 130000km nog niet aan vervanging toe te zijn. Is in ieder geval een redelijk ingrijpende operatie.De garage vervangt in ieder geval de distributieriem

Door de jaren heen heeft SAAB modificatieadviezen gegeven zodat o.a. productverbeteringen maar ook veiligheidszaken achteraf alsnog op reeds rijdende SAAB´s werden doorgevoerd, sommige SAAB´s zijn nooit in het dealercircuit onderhouden geweest en missen deze verbeteringen, vandaar mijn opmerking, de eerste NG900's (en ook de cabrio) hebben veel modificaties gehad.Bandor schreef:[Wat bedoelen jullie met alle modificaties uitvoeren?
En hoe kan een dealer nu zeggen dat hij de distributieriem gaat vervangen als die er niet inzit?
die multi riem vervangen, is dat een duur grapje??