Mijn vader dacht altijd dat je een Burgundy groene Saab had,
Aleen toen heb ik dit uitgezocht en kwam tot de conclussie dat dat een type uitvoering is van een 9000,
Nu vraag ik mijn af wat er extra aan dit type is, en wat nou die groene kleur is.
Hier in de buurt rijd een 9000 rond in die kleur, alleen het kenteken register zegt dat de auto groen is, waar ik niet zo aan veel heb.
Hier onder heb ik een paar foto´s van die kleur.

Volkswagen heeft ook altijd een dergelijke kleur gehad, die je alleen maar in duitsland kon kopen.
Op de foto´s ziet de kleur er iets ander uit dan in werkelijkheid, maar ik denk dat jullie wel weten welke ik bedoel, je ziet ook niet veel Saab´s in deze kleur rond rijden, en ik zelf vind het ook niet zo´n mooie kleur, maar mijn vader vind het de mooiste kleur.
Er stond ook zo´n 8 jaar geleden ook een hele mooi gave 5 deurs 900 te koop in die kleur bij autohuis Joel in Groningen, weet iemand toevallig waar een dergelijke auto rond rijd?.
Nu begin ik bij het invoegen van de plaatsje me af te vragen of er niet een donkere en een lichte versie is, ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen[/img]