Hoeveel km rijden jullie met nieuwe banden?
-
RG-64
- Geregistreerd lid
Hoeveel km rijden jullie met nieuwe banden?
Tijdens de APK bleek dat de banden van mijn 9-3 ss aan vervanging toe waren. Bij mijn normale rijdgedrag zijn ze nu 64.000 km meegegaan (zowel de voorwiel-aandrijvers als de achterwiel-meerijders).
Ik was benieuwd hoeveel km jullie met een setje nieuwe banden rijden voordat de APK zegt dat het niet meer mag. Ik ga daarbij wel uit van normaal gebruik, want snap heus wel dat gummen op het circuit niet bepaald bijdraagt tot een grotere duurzaamheid.......
Rob
Ik was benieuwd hoeveel km jullie met een setje nieuwe banden rijden voordat de APK zegt dat het niet meer mag. Ik ga daarbij wel uit van normaal gebruik, want snap heus wel dat gummen op het circuit niet bepaald bijdraagt tot een grotere duurzaamheid.......
Rob
-
Robbert
- Donateur (6x)

Re: Hoeveel km rijden jullie met nieuwe banden?
bij mijn peugeot moeten de voortbanden binnenkort vervangen worden (na 58000 km)RG-64 schreef:Tijdens de APK bleek dat de banden van mijn 9-3 ss aan vervanging toe waren. Bij mijn normale rijdgedrag zijn ze nu 64.000 km meegegaan (zowel de voorwiel-aandrijvers als de achterwiel-meerijders).
Rob
-
Gripen
- Donateur (2x)

Ik heb afgelopen dinsdag net nieuwe voorbanden gekregen. 1 band was lek geraakt door een grote spijker, waardoor de band steeds langzaam druk verloor. Moest ze om de 4-5 dagen weer op druk brengen. Heb zo toch nog een maand gereden, maar had toen die spijker nog niet gezien
, anders had ik em er wel eerder afgehaald. Vervanging is gebeurd bij km.447600
dus zal het eens bijhouden 
-
RG-64
- Geregistreerd lid
Heej Gripen, met die kilometerstand kom je erg hoog in de lijst elders op dit forum. Zie topic viewtopic.php?t=4164
-
GRIFFIN
- Geregistreerd lid
-
Ewout900
- Geregistreerd lid
-
op
- Donateur (4x)

-
erwin mertens
- Geregistreerd lid