kleur saab 9.3 ss
-
van oosten
- Geregistreerd lid
kleur saab 9.3 ss
Beste lezers,
Mijn eerste posting. Ik ben nl. van plan om mijn eerste saab aan te schaffen. Ik rijd nu Laguna en ben redelijk tevreden, maar wil graag in een meer onderscheidener auto rijden. Heb wel een aantal vragen. Over de kleur o.a. De Laguna is zilver metallic. Je ziet er bijna geen krasje op. De saab wil ik graag in het zwart, maar ik bekijk nu alle zwarte saabs en het valt me op dat de lak erg krasgevoelig is. Raden jullie mij de zwarte kleur af en dus een zilverkleurige aan, of moet metallic lak volstaan?
Bedankt voor de eventuele reacties.
Mijn eerste posting. Ik ben nl. van plan om mijn eerste saab aan te schaffen. Ik rijd nu Laguna en ben redelijk tevreden, maar wil graag in een meer onderscheidener auto rijden. Heb wel een aantal vragen. Over de kleur o.a. De Laguna is zilver metallic. Je ziet er bijna geen krasje op. De saab wil ik graag in het zwart, maar ik bekijk nu alle zwarte saabs en het valt me op dat de lak erg krasgevoelig is. Raden jullie mij de zwarte kleur af en dus een zilverkleurige aan, of moet metallic lak volstaan?
Bedankt voor de eventuele reacties.
-
dennis
- Geregistreerd lid
-
Peter van den Heuvel
- Geregistreerd lid
-
Injectie
- Moderator
-
9-3SS
- Geregistreerd lid
-
ecke
- Geregistreerd lid
-
B235R
- Lid van verdienste
-
Injectie
- Moderator
Ik heb dit nu een paar keer mogen aanschouwen. Maar het is idd een mooie combinatie. Maar Zet er niet een rooie 9-3 sedan naast zonder opties want dat ziet er niet uit. Die zwarte dorpels en bumperstukken doen afbreuk aan de hele auto.9-3SS schreef:Het is niet ieders smaak, maar ik heb een rode 9-3SS. Met meegespoten bumpers en sideskirts + 17" lichtmetaal ziet dit er erg aantrekkelijk uit, al zeg ik het zelf.. Zwart is maar zo zwart he...
-
B235R
- Lid van verdienste
idd, een rode vector is nog niet zo gek.Injectie schreef:Ik heb dit nu een paar keer mogen aanschouwen. Maar het is idd een mooie combinatie. Maar Zet er niet een rooie 9-3 sedan naast zonder opties want dat ziet er niet uit. Die zwarte dorpels en bumperstukken doen afbreuk aan de hele auto.9-3SS schreef:Het is niet ieders smaak, maar ik heb een rode 9-3SS. Met meegespoten bumpers en sideskirts + 17" lichtmetaal ziet dit er erg aantrekkelijk uit, al zeg ik het zelf.. Zwart is maar zo zwart he...
@injectie toevallig ooit een rode linear 2.2, aan megapool?
-
elentinos
- Geregistreerd lid
-
Injectie
- Moderator
-
verde900
- Donateur

-
Harm43
- Geregistreerd lid
Zwarte kleur
Ik heb een zwarte 93 ss, uitgevoerd met de sideskirts en skirts op de bumpers, kortom hij zier er exact hetzelfde uit als een Aero.
De typeaanduiding heb ik eraf laten halen.
Door het sportonderstel en de LMV's is het echt een prachtige auto.
Al ik de "zwart"rijders een tip mag geven: haal de auto nooit door een wasstraat met harde borstels. Dit maakt de lak krasserig en dof, echt.
Ik was de auto met de hand.
Ik heb eerder een zwarte auto gehad en echt, het scheelt enorm!!
Je moet de lak dus voorzichtig behandelen.
Ik heb echt veel bekijks met de auto.
De typeaanduiding heb ik eraf laten halen.
Door het sportonderstel en de LMV's is het echt een prachtige auto.
Al ik de "zwart"rijders een tip mag geven: haal de auto nooit door een wasstraat met harde borstels. Dit maakt de lak krasserig en dof, echt.
Ik was de auto met de hand.
Ik heb eerder een zwarte auto gehad en echt, het scheelt enorm!!
Je moet de lak dus voorzichtig behandelen.
Ik heb echt veel bekijks met de auto.