Prijzen van onderhoudsbeurten

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
Plaats reactie
van oosten
Geregistreerd lid

Prijzen van onderhoudsbeurten

Bericht door van oosten » za 20 aug, 2005 10:00

Wat ik al zei, sorry, ik stel nogal wat vragen.
Kan iemand mij vertellen wat een onderhoudsbeurt gemiddeld kost van een nieuw aan te schaffen 9.3 18t? Is het zo dat de eerste kleine beurt plaatsvindt na 30.000 km. En daarna?
Bedankt voor de eventuele antwoorden.

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Re: Prijzen van onderhoudsbeurten

Bericht door Robbert » za 20 aug, 2005 22:26

van oosten schreef:Wat ik al zei, sorry, ik stel nogal wat vragen.
Kan iemand mij vertellen wat een onderhoudsbeurt gemiddeld kost van een nieuw aan te schaffen 9.3 18t? Is het zo dat de eerste kleine beurt plaatsvindt na 30.000 km. En daarna?
Bedankt voor de eventuele antwoorden.
Volgens mij kan je dat gewoon navragen bij de dealer. Voor onderhoudsbeurten zijn er standaardtarieven (mits er niets extras kapot is)

Swedish_90
Geregistreerd lid

Bericht door Swedish_90 » zo 21 aug, 2005 13:13

De auto zegt vanzelf wanneer hij een beurt nodig heeft. Er verschijnt dan 'Time for service'op het SID display. Die beurt kan dus al bij 25.000 km komen, maar ook veel later (> 30.000 km).

MXL
Geregistreerd lid

Bericht door MXL » zo 21 aug, 2005 18:32

Maar als je verstandig bent, laat je tenminste elke 15.000km even de olie + filter verversen. Relatief lage kosten, maar op de lange termijn wel een groot effect.

Injectie
Moderator

Bericht door Injectie » zo 21 aug, 2005 19:17

Swedish_90 schreef:De auto zegt vanzelf wanneer hij een beurt nodig heeft. Er verschijnt dan 'Time for service'op het SID display. Die beurt kan dus al bij 25.000 km komen, maar ook veel later (> 30.000 km).
En in geval van extreem asociale chauffeurs ook al bij 15.000 KM. Maar nooit later als 30.000 KM. En iemand die heel weinig rijdt om de 2 jaar.

Plaats reactie