Saab arme omgeving
-
nacra 93
- Donateur

Saab arme omgeving
Na een weekendje Amsterdam ja ja sail en het prinsengracht concert. ben ik tot de conclusie gekomen dat ik maar in een saab arme omgeving woon.
Tering wat een saab,s daar in de grachtengordel.
Heb vast ook nog wel wat forummers zien rijden in hun 900 classics[fp-pv]
Fantastische Stad maar wat een troep met die staking van die 1/4 procent of zoiets missende mannetjes[schandalig]
Tering wat een saab,s daar in de grachtengordel.
Heb vast ook nog wel wat forummers zien rijden in hun 900 classics[fp-pv]
Fantastische Stad maar wat een troep met die staking van die 1/4 procent of zoiets missende mannetjes[schandalig]
-
jeroen701125
- Donateur (3x)

-
WGT90
- Geregistreerd lid
ik woon nu ook in een saabarme omgeving. dacht ik. Ik kom net terug van de Champions League-kwalificatiematch Partizan Belgrado tegen Bratislava. Wat staat er op de sintelbaan te glimmen, een zwarte 9-3 (4 deuren) met een partizan-vlaggetje tussen een portier geklemd. En achter de goals enorme borden: SAAB SAAB SAAB. Dat heb ik in Nederland zelfs nog nooit gezien. In de pauze bleek dat het prachtbedrijf Autosab Beograd de wedstrijd sponsor was. Ik zal er eens een kijkje nemen.
De wedstrijd ging overigens onverdiend verloren, 3-4 na strafschoppen.
Saabs zie je hier maar zeer weinig op straat.
De wedstrijd ging overigens onverdiend verloren, 3-4 na strafschoppen.
Saabs zie je hier maar zeer weinig op straat.
-
sb153b
- Geregistreerd lid
En WGT (90
),
Mis je je quartzrose Saabje nog niet?
Weet wel dat ik dat zou doen als dat evenbeeld van jouw 90 hier niet meer voor de deur zou staan!
Waar scheur je nu in rond, een Lada Niva of toch iets anders?
We missen je inbreng op het forum wel. (dat groepje 90 liefhebbers is toch al zo klein) Leuk weer wat van je te horen
Cornell
(vanuit een steeds Saabrijkere
omgeving)
Mis je je quartzrose Saabje nog niet?
Weet wel dat ik dat zou doen als dat evenbeeld van jouw 90 hier niet meer voor de deur zou staan!
Waar scheur je nu in rond, een Lada Niva of toch iets anders?
We missen je inbreng op het forum wel. (dat groepje 90 liefhebbers is toch al zo klein) Leuk weer wat van je te horen
Cornell
(vanuit een steeds Saabrijkere
-
WGT90
- Geregistreerd lid
hoi cornell,
ik mis de auto heel erg, serieus. eigenlijk wil ik nooit meer anders dan saab, dat weet ik nu ook. maar ik/we hebben een jeepie nodig, dus het wordt waarschijnlijk een niva.
we hebben er nu een op het oog, bouwjaar 1986, 'tiptop' volgens de verkoper. moeten nog een proefrit maken. het is geen saab, maar het is wel een eigenzinnig wagentje, een echte auto.
groeten, werner
ik mis de auto heel erg, serieus. eigenlijk wil ik nooit meer anders dan saab, dat weet ik nu ook. maar ik/we hebben een jeepie nodig, dus het wordt waarschijnlijk een niva.
we hebben er nu een op het oog, bouwjaar 1986, 'tiptop' volgens de verkoper. moeten nog een proefrit maken. het is geen saab, maar het is wel een eigenzinnig wagentje, een echte auto.
groeten, werner
-
Marknett
- Lid van verdienste
-
marq101
- Geregistreerd lid
Heb een keer in een Aro gereden. Nou, dat was bepaald een 'death defying experience'
Ik ben nog nooit zo hard een kruispunt overgeschoten. Ik remde en remde en remde en er gebeurde helemaal niets. Nog nooit zo'n last gehad van verzuurde armen en benen van het remmen, koppelen en sturen. Hoezo dubbel klutsen. Vergeleken met dat ding was zo'n dikke daf een makkie
Ik ben nog nooit zo hard een kruispunt overgeschoten. Ik remde en remde en remde en er gebeurde helemaal niets. Nog nooit zo'n last gehad van verzuurde armen en benen van het remmen, koppelen en sturen. Hoezo dubbel klutsen. Vergeleken met dat ding was zo'n dikke daf een makkie
-
marq101
- Geregistreerd lid
[quote="MarknettMee eens! Veeeeeel meer ballen dan vergelijkbare winkelcentrumcruisers als de Vitara, Samurai, RAV, en weet ik hoe die dingen heten ....
[/quote]
Nou moet ik zeggen dat zo'n kleine Suzuki Samurai wel een bijtertje is. Ik heb ze zien rijden op zo'n 4x4 parcours. Nou, geen genade. Gewoon een kwartier lang rossen tegen de toerenbegrenzing totdat ie uit de blubber was. Dat ding stond gewoon na te smeulen. Respect!
Nou moet ik zeggen dat zo'n kleine Suzuki Samurai wel een bijtertje is. Ik heb ze zien rijden op zo'n 4x4 parcours. Nou, geen genade. Gewoon een kwartier lang rossen tegen de toerenbegrenzing totdat ie uit de blubber was. Dat ding stond gewoon na te smeulen. Respect!
-
sb153b
- Geregistreerd lid
Hoi Werner!
Internet overbrugt toch maar makkelijk grote afstanden.
Helemaal met Marq en Mark eens! Alle Ladagrappen ten spijt een stoere bak en schieronverwoestbaar!
Werden in ieder geval hier in NL tot voor kort in stemmig groen geleverd met een 1700cc blok eventueel met onderbouw gasinstallatie. Stonden nog op de laatste autorai! Volgens mij worden ze al meer dan 25 jaar geleverd en daarmee komt wat mij betreft in de lijst der groten, net als bijvoorbeeld enige modellen van Saab.
Comfort zal wel ver te zoeken zijn, zeker op die hard en zwart banden, maar ik denk dat er weinig auto's zijn die meer value for money bieden, ze komen daarbij op plaatsen die andere auto's nooit zullen bereiken..
Cornell
Even voor de topic: afgezien van het hoekige -lees aparte- model is een Niva wel een erg Saabarme auto..
Internet overbrugt toch maar makkelijk grote afstanden.
Helemaal met Marq en Mark eens! Alle Ladagrappen ten spijt een stoere bak en schieronverwoestbaar!
Werden in ieder geval hier in NL tot voor kort in stemmig groen geleverd met een 1700cc blok eventueel met onderbouw gasinstallatie. Stonden nog op de laatste autorai! Volgens mij worden ze al meer dan 25 jaar geleverd en daarmee komt wat mij betreft in de lijst der groten, net als bijvoorbeeld enige modellen van Saab.
Comfort zal wel ver te zoeken zijn, zeker op die hard en zwart banden, maar ik denk dat er weinig auto's zijn die meer value for money bieden, ze komen daarbij op plaatsen die andere auto's nooit zullen bereiken..
Cornell
Even voor de topic: afgezien van het hoekige -lees aparte- model is een Niva wel een erg Saabarme auto..
-
marq101
- Geregistreerd lid
-
nacra 93
- Donateur

-
sb153b
- Geregistreerd lid
Nee nacra 93, snij jij je nou niet weer in je vingers, dat schreef ie dus nie!
Je zette het mes duidelijk in de tekst, wél een een leuke woordspeling trouwens...
Bij de weg, is al die snij-ellende al achter de rug en ben je al uit de ziektewet?
Cornell
Marq, heel scherp gezien!
Zou je denken dat ie zich in een gezellige omgeving als deze zou kunnen handhaven?
Misschien met een ander alias en een andere houding.. Zelf houd ik die fori liever strikt gescheiden 
Je zette het mes duidelijk in de tekst, wél een een leuke woordspeling trouwens...
Bij de weg, is al die snij-ellende al achter de rug en ben je al uit de ziektewet?
Cornell
-
Hans SV
- Geregistreerd lid
-
nacra 93
- Donateur