autoverbruik saab

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
Plaats reactie
bgrr
Geregistreerd lid

autoverbruik saab

Bericht door bgrr » ma 29 aug, 2005 13:12

hallo auto liefhebbers.

Bij deze wil ik jullie even wijzen op www.autoverbruik.nl

Zou leuk zijn als daar in de toekomst meer saab's tussen komen te staan....

Groeten Barry

PS dit is geen spam, enkel een berichtje om jullie op t bestaan van deze site te wijzen. www.autoverbruik.nl is een niet-commerciele website.

Edjes
Geregistreerd lid

Bericht door Edjes » ma 29 aug, 2005 13:38

Ik vind dit eigenlijk best wel spam.
Het is reclame maken voor je eigen site, zonder belangstelling te hebben in dit forum.

Ook vind ik het uitermate storend dat je ook nog eens moet registreren voordat je zelfs maar wat mag inzien. Van mij geen medewerking. :evil:

Steve-O
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Steve-O » ma 29 aug, 2005 14:33

Edjes schreef:Ook vind ik het uitermate storend dat je ook nog eens moet registreren voordat je zelfs maar wat mag inzien. Van mij geen medewerking. :evil:
Registratie is wellicht bedoeld ter demotivatie van dubbele entries. Maar het blijft omzeilbaar en is derhalve vooral irritant en niet nuttig.

Idem dus!

Leonardo da Vinci

Bericht door Leonardo da Vinci » ma 29 aug, 2005 14:40

26 weken ~Veronica voor maar liefst 10 euro! Dat is dus slechts ,38 cent per week!!!

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » ma 29 aug, 2005 21:49

Leonardo da Vinci schreef:26 weken ~Veronica voor maar liefst 10 euro! Dat is dus slechts ,38 cent per week!!!
Deze laatste opmerking gaat aan mij voorbij!

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » ma 29 aug, 2005 21:58

Als de mijne leeg staat tank ik hem weer af, en dat is momenteel wat duurder dan een jaar terug, dat zal op deze (voor mij) overbodige site vast ook zo zijn.

B235R
Lid van verdienste

Bericht door B235R » ma 29 aug, 2005 22:20

verde900 schreef:Als de mijne leeg staat tank ik hem weer af, en dat is momenteel wat duurder dan een jaar terug, dat zal op deze (voor mij) overbodige site vast ook zo zijn.
:withstupid:

Manic
Lid van verdienste

Bericht door Manic » ma 29 aug, 2005 22:22

B235R schreef:
verde900 schreef:Als de mijne leeg staat tank ik hem weer af, en dat is momenteel wat duurder dan een jaar terug, dat zal op deze (voor mij) overbodige site vast ook zo zijn.
:withstupid:
me too!

Plaats reactie