saab "krasgevoelig" ?
-
van oosten
- Geregistreerd lid
saab "krasgevoelig" ?
Wat je wel eens hoort is, dat een auto voor sommige individuen een enorme aantrekkingskracht heeft om er dan vervolgens een paar "mooie" krassen aan de lak toe te voegen. Is een Saab een auto die deze negatieve aantrekkingskracht uitoefent op dit deel van de autoliefhebbers?
-
Robbert
- Donateur (6x)

Re: saab "krasgevoelig" ?
Ik heb sinds 6 maanden een ClassicSaab en er nog niets van gemerkt.van oosten schreef:Wat je wel eens hoort is, dat een auto voor sommige individuen een enorme aantrekkingskracht heeft om er dan vervolgens een paar "mooie" krassen aan de lak toe te voegen. Is een Saab een auto die deze negatieve aantrekkingskracht uitoefent op dit deel van de autoliefhebbers?
-
Leonardo da Vinci
-
John.K
- Geregistreerd lid
Ben van voor tot achter met een sleutel oid bekrast (de 900), beide zijden tot op de gondlak.
Weet niet waarom maar het gebeurd dus wel.
N.a.w. zonder aanziens des wagen, voor de lol. wagen erachter was spiegels, wissers en antenne kwijt en die daarna deuken in zijn dak en motorkap.
Tja toch jammer ook al was de lak niet al te mooi meer
Weet niet waarom maar het gebeurd dus wel.
N.a.w. zonder aanziens des wagen, voor de lol. wagen erachter was spiegels, wissers en antenne kwijt en die daarna deuken in zijn dak en motorkap.
Tja toch jammer ook al was de lak niet al te mooi meer
-
sb129h
- Donateur (2x)

Ik heb dan zo'n heel ouwetje, en daar is in de loop der jaren best wel eens een parkeerkrasje opgekomen (deurtje tegen open gegooid, met de jasrits in de buurt geweest of door een passerend winkelwagentje??).
Maar zo'n auto heeft geleefd en leeft nog steeds.
Er staan er ook een paar op die absoluut niet "per ongeluk" op gekomen zijn, ook niet bij autowassen... Kruisen, krullen, etc.
Maar dat hoort er dan maar bij, al word ik er niet blij en gelukkig van; ik moet het overigens niet zien gebeuren dat iemand op zo'n manier schade toebrengt aan mijn of iemand anders z'n auto.
Dan heb even een kort lontje, zeg maar. Effetjes normen-en-waarden-lesje-leren.
Er staan er ook een paar op die absoluut niet "per ongeluk" op gekomen zijn, ook niet bij autowassen... Kruisen, krullen, etc.
Maar dat hoort er dan maar bij, al word ik er niet blij en gelukkig van; ik moet het overigens niet zien gebeuren dat iemand op zo'n manier schade toebrengt aan mijn of iemand anders z'n auto.
-
denace
- Geregistreerd lid
I feel your pain brother ! Ik heb dit dus meegemaakt en ik kan er me van tijd tot tijd errug druk om maken. Ik moet het niet zien gebeuren, want ik sta dan zeker niet voor mezelf in. Gelukkig heb ik iemand weten te vinden die voor kostprijs mijn auto wil spuiten. Van mij mag je best zien dat de auto geleeft heeft..dat vooropgesteld maar 3 ( ! ) krassen van voor tot achter wordt me een beetje teveelsb129h schreef:Ik heb dan zo'n heel ouwetje, en daar is in de loop der jaren best wel eens een parkeerkrasje opgekomen (deurtje tegen open gegooid, met de jasrits in de buurt geweest of door een passerend winkelwagentje??).