Saab en modelfotografie

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
SimonA50

Saab en modelfotografie

Bericht door SimonA50 » di 06 sep, 2005 12:40

Naast Saab heb ik ook fotografie als hobby en struin dan ook vaak op diverse fora rond die over fotografie gaan. Nu kwam ik volgend onderwerp tegen http://forum.belgiumdigital.com/showthr ... ge=1&pp=25 op www.belgiumdigital.com. Misschien is het een leuk en leerzaam onderwerp voor de Saab en model liefhebbers hier?

robertw

Bericht door robertw » di 06 sep, 2005 13:02

He, dat is leuk. ik ben zelf ook amateur fotograaf maar zulke babes heb ik nog niet op mijn Saab motorkap mogen aantreffen.

Een tip:

www.dutchheaven.nl is ook een leuk & leerzaam forum waar je het e.a. kunt delen wat betreft modelfotografie. er zijn daar vele (ook professionele) modellen, fotografen en visagisten waar je ervaring mee kunt op doen. Er zijn overigens ook een groot aantal .BE deelnemers.

en...er zijn op dit forum meerdere en vooral uitstekende fotografen aanwezig.

Een ander soort "model" fotografie tref je op http://portal.manfrotto.com/page3479.html wellicht leuk om eens een klein competitie te organiseren?

/rw

Red76
Geregistreerd lid

Bericht door Red76 » di 06 sep, 2005 13:37

Wat toevallig :!:

Ik heb het van het weekend ook geprobeerd.

Mijn hond is beter in poseren dan mijn vriendin :D

Cigaretje erbij
Afbeelding
(net gepoetst, dus op de motorkap zitten is er niet bij)
Afbeelding

robertw

Bericht door robertw » di 06 sep, 2005 13:59

kijk, het model hebben we gevonden (ik laat in het midden welke) en de saab ook. wanneer schikt het?

/rw

SimonA50

Bericht door SimonA50 » wo 28 sep, 2005 22:11

robertw

Bericht door robertw » wo 28 sep, 2005 22:29

met de Saab de snelweg af gegaan en in de vroege ochtend deze foto gemaakt.

http://www.rjwelling.net/graphics/index ... chtend.jpg

plaats delict is de paralelbaan A13 van Berkel RR -> Delft. Vorige week vrijdagochtend, +/- 07:00

ben benieuwd wat jullie er van vinden.

/rw

Oosthoek
Donateur
Donateur

Bericht door Oosthoek » wo 28 sep, 2005 23:32

Erg geslaagde foto's! Het is dat ik geen digicam heb, anders zou ik waarschijnlijk de ganze dag plaatjes staan schieten :D Moet het voorlopig maar even doen met een ruim 35 jaar oude spiegelreflex. Werkt gelukkig wel perfect :)

marq101
Geregistreerd lid

Bericht door marq101 » do 29 sep, 2005 8:22

robertw schreef:met de Saab de snelweg af gegaan en in de vroege ochtend deze foto gemaakt.

http://www.rjwelling.net/graphics/index ... chtend.jpg

plaats delict is de paralelbaan A13 van Berkel RR -> Delft. Vorige week vrijdagochtend, +/- 07:00

ben benieuwd wat jullie er van vinden.

/rw
Mooie plaatjes man. Erg fraai.

RoccoH
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door RoccoH » do 29 sep, 2005 9:11

inderdaad! :bluethumb: Wel goed te zien dat Saab rijders toch wat bovengemiddeld kunstzinnig zijn... ;)

robertw

Bericht door robertw » do 29 sep, 2005 9:57

Ik zinspeel nog op een Saab fotosessie op vliegveld Valkenburg/ZH, deze is nu toch gesloten en is een mooi combi van both worlds. Vroeg in de ochtend, full-speed over de startbaan, je kent het wel. Een foto-sessie met een Top-Gear sausje.

Ik heb echter geen connecties in die sfeeren, dus mocht iemand de "de m/v in charge" aldaar kennen...ik hou mij van harte aanbevolen.

En......aan snelle/fraaie Saabs hier geen gebrek.

/rw

marq101
Geregistreerd lid

Bericht door marq101 » do 29 sep, 2005 10:25

RoccoH schreef:inderdaad! :bluethumb: Wel goed te zien dat Saab rijders toch wat bovengemiddeld kunstzinnig zijn... ;)
Ja, zo ben ik kampioen figuurpoepen.

RoccoH
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door RoccoH » do 29 sep, 2005 10:59

held!! :P

marq101
Geregistreerd lid

Bericht door marq101 » do 29 sep, 2005 13:02

RoccoH schreef:held!! :P
I know. :farter.

Marknett
Lid van verdienste

Bericht door Marknett » do 29 sep, 2005 14:29

marq101 schreef:
RoccoH schreef:inderdaad! :bluethumb: Wel goed te zien dat Saab rijders toch wat bovengemiddeld kunstzinnig zijn... ;)
Ja, zo ben ik kampioen figuurpoepen.
:smilie:
Komt daar een Saab aan te pas ?

marq101
Geregistreerd lid

Bericht door marq101 » do 29 sep, 2005 14:46

Marknett schreef:
:smilie:
Komt daar een Saab aan te pas ?
Nu heb ik daar natuurlijk wel weer een snedig antwoord op maar dan wordt het een beetje een vies praatje :wink: dus bij deze: ander onderwerp......fotografie bijvoorbeeld

Plaats reactie