Saab en modelfotografie

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
SimonA50

Saab en modelfotografie

Bericht door SimonA50 » di 06 sep, 2005 12:40

Naast Saab heb ik ook fotografie als hobby en struin dan ook vaak op diverse fora rond die over fotografie gaan. Nu kwam ik volgend onderwerp tegen http://forum.belgiumdigital.com/showthr ... ge=1&pp=25 op www.belgiumdigital.com. Misschien is het een leuk en leerzaam onderwerp voor de Saab en model liefhebbers hier?

robertw

Bericht door robertw » di 06 sep, 2005 13:02

He, dat is leuk. ik ben zelf ook amateur fotograaf maar zulke babes heb ik nog niet op mijn Saab motorkap mogen aantreffen.

Een tip:

www.dutchheaven.nl is ook een leuk & leerzaam forum waar je het e.a. kunt delen wat betreft modelfotografie. er zijn daar vele (ook professionele) modellen, fotografen en visagisten waar je ervaring mee kunt op doen. Er zijn overigens ook een groot aantal .BE deelnemers.

en...er zijn op dit forum meerdere en vooral uitstekende fotografen aanwezig.

Een ander soort "model" fotografie tref je op http://portal.manfrotto.com/page3479.html wellicht leuk om eens een klein competitie te organiseren?

/rw

Red76
Geregistreerd lid

Bericht door Red76 » di 06 sep, 2005 13:37

Wat toevallig :!:

Ik heb het van het weekend ook geprobeerd.

Mijn hond is beter in poseren dan mijn vriendin :D

Cigaretje erbij
Afbeelding
(net gepoetst, dus op de motorkap zitten is er niet bij)
Afbeelding

robertw

Bericht door robertw » di 06 sep, 2005 13:59

kijk, het model hebben we gevonden (ik laat in het midden welke) en de saab ook. wanneer schikt het?

/rw

SimonA50

Bericht door SimonA50 » wo 28 sep, 2005 22:11

robertw

Bericht door robertw » wo 28 sep, 2005 22:29

met de Saab de snelweg af gegaan en in de vroege ochtend deze foto gemaakt.

http://www.rjwelling.net/graphics/index ... chtend.jpg

plaats delict is de paralelbaan A13 van Berkel RR -> Delft. Vorige week vrijdagochtend, +/- 07:00

ben benieuwd wat jullie er van vinden.

/rw

Oosthoek