Komt de 9-2x nu nog naar Nederland?
-
robertw
Komt de 9-2x nu nog naar Nederland?
Kom de 9-2x nu nog naar Nederland? Of is deze auto alleen voor de US markt bestemd?
Zo ja, wanneer komt ie?
/rw
Zo ja, wanneer komt ie?
/rw
-
Robbert
- Donateur (6x)

Re: Komt de 9-2x nu nog naar Nederland?
Op welk GM model is de 2x eigenlijk gebaseerd?robertw schreef:Kom de 9-2x nu nog naar Nederland? Of is deze auto alleen voor de US markt bestemd?
Zo ja, wanneer komt ie?
/rw
-
Robbert
- Donateur (6x)

-
Hanm
- Lid van verdienste
Aan de 9-7x hebben dealers/importeurs hard getrokken om hem hier te krijgen, daarvan is bij de 9-2x (tot nog toe) geen sprake. Je hebt gelijk dat wat niet is nog komen kan, maar vooralsnog zijn er geen enkele signalen dat men die auto hier graag hebben wel. Ofschoon ik persoonlijk best een 9-2x zou willen rijden (i.t.t. de 9-7x) kan ik me bij de Europese kansen van een 9-7x veel meer voorstellen dan die van de 9-2x (in elk geval in zijn huidige gedaante).
-
verde900
- Donateur

De komst van de 9-2X zou het betrouwbaarheidsimago van SAAB wel eens ten goede kunnen komen, geen DI cassette, een airco die het na 6 jaar gewoon nog doet......daar kan een echte SAAB rijder waarschijnlijk nooit aan wennenHanm schreef:Aan de 9-7x hebben dealers/importeurs hard getrokken om hem hier te krijgen, daarvan is bij de 9-2x (tot nog toe) geen sprake. Je hebt gelijk dat wat niet is nog komen kan, maar vooralsnog zijn er geen enkele signalen dat men die auto hier graag hebben wel. Ofschoon ik persoonlijk best een 9-2x zou willen rijden (i.t.t. de 9-7x) kan ik me bij de Europese kansen van een 9-7x veel meer voorstellen dan die van de 9-2x (in elk geval in zijn huidige gedaante).
-
jelger
- Geregistreerd lid
de wagon versie van de Impreza is niet erg bekend hier..
het is waar dat de Oldsmobile Bravada (die gewoon schaamteloos gekopieerd is.. of eigenlijk, van een nieuwe voorkant voorzien is) hier geen enkele bekendheid heeft en de journalist dus niet verder komt dan Trailblazer ernaast zettten, om tot de conclusie te komen dat de vormen toch wel typisch Saab zijn..
net als de marketeers...
het is waar dat de Oldsmobile Bravada (die gewoon schaamteloos gekopieerd is.. of eigenlijk, van een nieuwe voorkant voorzien is) hier geen enkele bekendheid heeft en de journalist dus niet verder komt dan Trailblazer ernaast zettten, om tot de conclusie te komen dat de vormen toch wel typisch Saab zijn..
net als de marketeers...
-
Marc
- Lid van verdienste
-
robertw
Ik voorzie dat Subura en Saab over enige tijd samen zullen gaan als "Sabaru"
De Legacy is toch zeker geen auto om je voor te schamen en staat nog steeds in mijn Top 5 van auto's. Wat dacht je bijvoorbeeld van een 9-3X als opvolger van de huidige 9-3SS.
En in de JD-Power rates scored de Legacy punten meer dan de 9-3SS op Mechanical, Feature & Style elementen. (www.jdpower.com)
Ohh, ik heb T*y*ta maar achterwege gelaten, daar krijgt iedereen het schaamrood van... (in positieve zin)
Anyhow, de 9-2x komt dus niet.
/rw
En in de JD-Power rates scored de Legacy punten meer dan de 9-3SS op Mechanical, Feature & Style elementen. (www.jdpower.com)
Ohh, ik heb T*y*ta maar achterwege gelaten, daar krijgt iedereen het schaamrood van... (in positieve zin)
Anyhow, de 9-2x komt dus niet.
/rw
-
verde900
- Donateur

-
verde900
- Donateur

Er staat er wel eentje te koop in Zweden:
http://www.blocket.se/view/6247442.htm? ... c=1&city=0
http://www.blocket.se/view/6247442.htm? ... c=1&city=0