stallen auto
-
bram
- Geregistreerd lid
stallen auto
Beste Forumleden,
De Saab 99 wordt voor geruime tijd opgeborgen in een schuur. Mijn vraag aan jullie is welke voorbereidingen je moet doen om de auto zo goed mogelijk in zijn winterslaap te brengen.
- Accu los koppelen, en opbergen
- Auto op blokken zetten anders worden de wielen vierkant
-
-
-
alvast bedankt
groeten
Bram
De Saab 99 wordt voor geruime tijd opgeborgen in een schuur. Mijn vraag aan jullie is welke voorbereidingen je moet doen om de auto zo goed mogelijk in zijn winterslaap te brengen.
-
-
-
alvast bedankt
groeten
Bram
-
RoccoH
- Donateur (5x)

Re: stallen auto
bram schreef:Beste Forumleden,
- Ramen op een klein kiertje zetten voor ventilatie
-
-
alvast bedankt
groeten
Bram
-
Paul99
- Geregistreerd lid
-
Basman
- Geregistreerd lid
- Benzinetank helemaal vullen
- Waardevolle spullen uit dashboardkastje en (zij)vakken halen en open zetten zodat toevallige onverlaten niks te halen hebben.
- Benzinetank helemaal vullen
- Waardevolle spullen uit dashboardkastje en (zij)vakken halen en open zetten zodat toevallige onverlaten niks te halen hebben.
-
RoccoH
- Donateur (5x)

in een schuur?!? tenzij er een doorgaande weg door de schuur loopt denk ik dat je dat punt wel over kan slaan...Basman schreef:...
enne, las op Saabcentral nog een goede: zorg dat er een kat in de buurt is zodat knaagdieren geen kans krijgen om bedrading aan te vreten!
-
Paul99
- Geregistreerd lid
-
bennie
- Geregistreerd lid
-
AeroJelmer
- Geregistreerd lid
-
RoccoH
- Donateur (5x)

-
Robbert
- Donateur (6x)

Maar je kan er wel veel van leren. Ik zelf heb mij laatst verdiept in de bekabeling van de APC en door daar goed naar te kijken begrijp je alles veel beter. Of in ieder geval denk ik dat op het moment!RoccoH schreef:en da's volgens mij niet iets wat je (graag) wilt gaan doen!paul99gl83 schreef:.... Nu moet er een deel van de kabelboom van een op restauratie-wachtende-porsche worden vervangen.
-
bennie
- Geregistreerd lid
Laatst bij Elferink een duitser met een GT (special edition) waar een steenmarter in had gezeten...paul99gl83 schreef:Dat kan mijn kat-loze vader be-amen. Nu moet er een deel van de kabelboom van een op restauratie-wachtende-porsche worden vervangen.RoccoH schreef: enne, las op Saabcentral nog een goede: zorg dat er een kat in de buurt is zodat knaagdieren geen kans krijgen om bedrading aan te vreten!
Gr, Bennie
-
coolyo0o
- Geregistreerd lid