winterbeurt en ijskrabber

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
Plaats reactie
boxeruitzoetermeer
Geregistreerd lid

winterbeurt en ijskrabber

Bericht door boxeruitzoetermeer » ma 28 nov, 2005 18:16

Vandaag even bij de dealer in Delfgauw geweest. Voor € 15,00 een wintercheck geregeld en kreeg een SAAB-tasje met een donkerblauwe SAAB-sjaal en muts. Ook lag er een stapel doorzichtige kunstof (glasachtige) ijskrabers met SAAB-logo. Makkelijk.....echte hebbedingetjes

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Re: winterbeurt en ijskrabber

Bericht door Robbert » ma 28 nov, 2005 23:19

boxeruitzoetermeer schreef:Vandaag even bij de dealer in Delfgauw geweest. Voor € 15,00 een wintercheck geregeld en kreeg een SAAB-tasje met een donkerblauwe SAAB-sjaal en muts. Ook lag er een stapel doorzichtige kunstof (glasachtige) ijskrabers met SAAB-logo. Makkelijk.....echte hebbedingetjes
Dat zijn vaak de handigste krabbertjes en zeker met SAAB logo leuk om te hebben.

DDJ
Geregistreerd lid

Bericht door DDJ » di 29 nov, 2005 14:27

even langs ASM Utrecht dit weekend... Zó'n sjaal lijkt me helemaal top! Jammer dat ik geen cabrio heb dan maar goed, bij het uitstappen is het ook leuk :P

bas.kuijpers
Geregistreerd lid

Bericht door bas.kuijpers » di 29 nov, 2005 16:29

Is speciale winteractie van Saab dit jaar. Ik ben ook een gelukkige bezitter van een Saab-sjaal en -muts. Jammer is dat er geen Saab-logo op de muts staat. Op de sjaal wel, maar het is zo discreet dat het bijna niet opvalt. Vond de mok van vorig jaar eerlijk gezegd leuker...

Plaats reactie