Leuke uitspraak

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
Plaats reactie
RG-64
Geregistreerd lid

Leuke uitspraak

Bericht door RG-64 » wo 07 dec, 2005 17:23

Dit vind ik altijd wel leuke uitspraken. Met humor en zelfspot raak je immers nooit gefrustreerd.....

It's nice to see that GM and Holden are committed to making Saab work though, despite the fact that one of Holden's recently retired senior execs recently spit out a comment to the effect of "Saab? That company with more models than customers...."

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Re: Leuke uitspraak

Bericht door Robbert » wo 07 dec, 2005 23:09

RG-64 schreef:Dit vind ik altijd wel leuke uitspraken. Met humor en zelfspot raak je immers nooit gefrustreerd.....

It's nice to see that GM and Holden are committed to making Saab work though, despite the fact that one of Holden's recently retired senior execs recently spit out a comment to the effect of "Saab? That company with more models than customers...."
Leuk. Ik heb deze al eens eerder in een ander verband gehoord maar ik kan mij de context niet meer herinneren.

Ewout900
Geregistreerd lid

Bericht door Ewout900 » wo 07 dec, 2005 23:24

Precies: een auto voor individualisten...

Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Style&Co » wo 07 dec, 2005 23:53

volgens mij slaat de uitspraak op het meer dan gemiddeld aantal mooie zweedse modellen die de saabs moeten aanprijzen op autoshows... Mooie exemplaren welteverstaan... blond, lang, slank.... zuigen als een nilfisk, naaien als een pfaff en trekken als een saab/scania/volvo

ergo: ik ben het er helemaal mee eens :P

marq101
Geregistreerd lid

Re: Leuke uitspraak

Bericht door marq101 » do 08 dec, 2005 12:14

RG-64 schreef:Dit vind ik altijd wel leuke uitspraken. Met humor en zelfspot raak je immers nooit gefrustreerd.....

Ja en dat van iemand die heeft gewerkt bij een merk dat in Australië 'Horrible Holden' werd genoemd. Dat is hetzelfde als dat GM zou zeggen dat ze bij toyota eens goede auto's moeten gaan bouwen.

bram
Geregistreerd lid

Bericht door bram » do 08 dec, 2005 13:38

heb deze uitspraak ook gehoord toen ik bij Holden werkzaam was in Melbourne

marq101
Geregistreerd lid

Bericht door marq101 » do 08 dec, 2005 14:39

bram schreef:heb deze uitspraak ook gehoord toen ik bij Holden werkzaam was in Melbourne
Kijk, da's nou weer interessant. Wat deed jij bij Holden??

bram
Geregistreerd lid

Bericht door bram » do 08 dec, 2005 18:30

marq101 schreef:Kijk, da's nou weer interessant. Wat deed jij bij Holden??
ik was daar werkzaam op de afdeling Finance. Ik was medeverantwoordelijk voor het vaststellen van de leaseprijzen en het bijhouden van het wagenpark.

Saab is in Australie onderdeel van Holden en valt onder dat regiem. Toen ik daar werkte werden de eerste stappen gezet om Saab over te nemen.
Het leuke was dat ik de nieuwe V6 turbo motor al had gezien voordat deze in productie kwam.

Saab is daar best een prijzige auto als je het vergelijkt met Holden of Ford. Het is echt een premium merk daar.
Voor een Saab 9-5 Aero betaal je ongeveer net zoveel (het scheelt $3000) als een Holden (HSV) Grange.

6.0L V8, 330x32MM voor- , 315x18MM achterremmen, alle mogelijke luxe, 19" sportvelgen, etc.

Meer informatie op www.hsv.com.au

Afbeelding

marq101
Geregistreerd lid

Bericht door marq101 » do 08 dec, 2005 18:51

Het zal wel als de brandweer gaan maar wat een gedrocht zeg. Zeker ontworpen tijdens een barbie met veel Foster's en wat afleidende sheila's.

Geen verkeerd baantje overigens. Was het leuk?

bram
Geregistreerd lid

Bericht door bram » do 08 dec, 2005 19:59

Het was een leuke ervaring om daar te mogen werken. De Grange ziet er wat oudbollig en hoekig uit. Maar als je er een AMG mee het snot voor de ogen rijdt, is het een heerlijke auto. De auto is uitermate luxe van binnen en dat voor 'zo'n prijs dan doen die koala's het daar goed. :lol:

Plaats reactie