Leuke uitspraak
-
RG-64
- Geregistreerd lid
Leuke uitspraak
Dit vind ik altijd wel leuke uitspraken. Met humor en zelfspot raak je immers nooit gefrustreerd.....
It's nice to see that GM and Holden are committed to making Saab work though, despite the fact that one of Holden's recently retired senior execs recently spit out a comment to the effect of "Saab? That company with more models than customers...."
It's nice to see that GM and Holden are committed to making Saab work though, despite the fact that one of Holden's recently retired senior execs recently spit out a comment to the effect of "Saab? That company with more models than customers...."
-
Robbert
- Donateur (6x)

Re: Leuke uitspraak
Leuk. Ik heb deze al eens eerder in een ander verband gehoord maar ik kan mij de context niet meer herinneren.RG-64 schreef:Dit vind ik altijd wel leuke uitspraken. Met humor en zelfspot raak je immers nooit gefrustreerd.....
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

volgens mij slaat de uitspraak op het meer dan gemiddeld aantal mooie zweedse modellen die de saabs moeten aanprijzen op autoshows... Mooie exemplaren welteverstaan... blond, lang, slank.... zuigen als een nilfisk, naaien als een pfaff en trekken als een saab/scania/volvo
ergo: ik ben het er helemaal mee eens
ergo: ik ben het er helemaal mee eens
-
marq101
- Geregistreerd lid
Re: Leuke uitspraak
Ja en dat van iemand die heeft gewerkt bij een merk dat in Australië 'Horrible Holden' werd genoemd. Dat is hetzelfde als dat GM zou zeggen dat ze bij toyota eens goede auto's moeten gaan bouwen.RG-64 schreef:Dit vind ik altijd wel leuke uitspraken. Met humor en zelfspot raak je immers nooit gefrustreerd.....
-
bram
- Geregistreerd lid
-
marq101
- Geregistreerd lid
-
bram
- Geregistreerd lid
ik was daar werkzaam op de afdeling Finance. Ik was medeverantwoordelijk voor het vaststellen van de leaseprijzen en het bijhouden van het wagenpark.marq101 schreef:Kijk, da's nou weer interessant. Wat deed jij bij Holden??
Saab is in Australie onderdeel van Holden en valt onder dat regiem. Toen ik daar werkte werden de eerste stappen gezet om Saab over te nemen.
Het leuke was dat ik de nieuwe V6 turbo motor al had gezien voordat deze in productie kwam.
Saab is daar best een prijzige auto als je het vergelijkt met Holden of Ford. Het is echt een premium merk daar.
Voor een Saab 9-5 Aero betaal je ongeveer net zoveel (het scheelt $3000) als een Holden (HSV) Grange.
6.0L V8, 330x32MM voor- , 315x18MM achterremmen, alle mogelijke luxe, 19" sportvelgen, etc.
Meer informatie op www.hsv.com.au

-
marq101
- Geregistreerd lid
-
bram
- Geregistreerd lid