TomTom

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
Rutger
Geregistreerd lid

Bericht door Rutger » zo 11 dec, 2005 21:31

In de V70 hebben wij 'm met een zuignap aan de voorruit zitten. Werkt prima.

MISTY
Geregistreerd lid

Bericht door MISTY » zo 11 dec, 2005 21:36

Rutger schreef:In de V70 hebben wij 'm met een zuignap aan de voorruit zitten. Werkt prima.
Het gaat hier over een PDA. :wink:

Rutger
Geregistreerd lid

Bericht door Rutger » zo 11 dec, 2005 21:42

MISTY schreef:
Rutger schreef:In de V70 hebben wij 'm met een zuignap aan de voorruit zitten. Werkt prima.
Het gaat hier over een PDA. :wink:
Ja?
Die hangt bij ons aan de voorruit.

Zuignap met daaraan een zwanenhals, waaraan dan weer de houder voor de PDA zit.

Rutger
Geregistreerd lid

Bericht door Rutger » zo 11 dec, 2005 21:53

Die kabels werk je uiteraard netjes weg :) Ik zal morgen 'ns een foto maken anders.
Het kan uiteraard mooier, maar dit is wel makkelijk en toch nog redelijk netjes.

Manic
Lid van verdienste

Re: TomTom

Bericht door Manic » zo 11 dec, 2005 22:23

Berry schreef:Waar hebben jullie de TomTom (PDA) versie gemonteerd in de Saab?
Niet... het stratenboek en de wegenkaarten liggen netjes in het opbergvak in het portier... niks geen gezeur met kabels wegwerken etc :wink:

Greetz,

Dennis

Ruud
Geregistreerd lid

Bericht door Ruud » zo 11 dec, 2005 22:58

Wel gezeur met stoppen om de kaart te bekijken, jezelf vergissen, afslagen onthouden, onder het rijden proberen kaart te lezen etc. :wink: :P

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » zo 11 dec, 2005 23:13

Manic schreef:
Niet... het stratenboek en de wegenkaarten liggen netjes in het opbergvak in het portier... niks geen gezeur met kabels wegwerken etc :wink:

Greetz,

Dennis
Mee eens. Ouderwets werkt net zo makkelijk.

Manic
Lid van verdienste

Bericht door Manic » zo 11 dec, 2005 23:19

Ruud schreef:Wel gezeur met stoppen om de kaart te bekijken, jezelf vergissen, afslagen onthouden, onder het rijden proberen kaart te lezen etc. :wink: :P
Heb je wel gelijk in, maar tot nu toe heb ik mijn bestemmingen toch altijd prima weten te vinden, ik vind het juist wel wat hebben om te moeten zoeken, autorijden wordt anders zo saai, maar goed... off-topic, excuses daarvoor trouwens.

Gr,

Dennis

BenS
Geregistreerd lid

Bericht door BenS » ma 12 dec, 2005 0:27

Gewoon met een pda houder met zuignap op het voorraam. Hoe en waar ik hem later in mijn 99 ga zetten weet ik nog niet. Bedrading en muis liggen nu in een Mitsubishi.

Groeten, Ben

DaVinz
Geregistreerd lid

Bericht door DaVinz » vr 23 dec, 2005 19:32

zo'n ding kan je eigenlijk nergens mooi neerhangen. Het is alleen mooi als het al ingebouwd is...

djkriz
Geregistreerd lid

Bericht door djkriz » vr 23 dec, 2005 21:08

heb mijn pda houder inderdaad op een saab-telefoon houder gemonteerd.
Heb de gps onzichtbaar ingebouwd in het dashboard. Stroomkabels ook weggewerkt.
Heb een actieve Seidio houder gebruikt, met ingebouwde speaker.
PDA erin, heeft meteen gps signaal, krijgt stroom en geluid is versterkt.
Vind het persoonlijk beter dan een vdo-dayton oid, aangezien ik een 3d-birdview met meedraaiende kaart het best bruikbaar vind......

GRIFFIN
Geregistreerd lid

Bericht door GRIFFIN » vr 23 dec, 2005 21:53

Berry schreef:Ik heb er nog eens overnagedacht en er is maar 1 fatsoenlijke oplossing...

Afbeelding

Wie weet waar ik deze (voor een schappelijke prijs) kan krijgen?
Nu en dan heeft het al op eBay gestaan. Zoek vooral in Duitsland.

boxeruitzoetermeer
Geregistreerd lid

TomTom

Bericht door boxeruitzoetermeer » za 24 dec, 2005 9:39

Ik ben in het bezit van zo'n GSM houder, maar het viel mij op dat ik regelmatig het enkele (1) parkertje waarmee hij vastzit, moet aandraaien. Het setje krijgt snel speling en maakt geluid door het trillen van de diesel.

Voor de TomTom-PDA of Go lijkt het mij eenvoudiger om een schetsplaatje achter en voor het R-dasboard lichtrooster te maken. Deze twee schetsplaatjes verbinden met een kleine bout en moer. Op dat schetsplaatje kun je je PDA of GO montageplaatje vastzetten. Blijft het toch demontabel als je je Saab parkeert.

DDJ
Geregistreerd lid

Bericht door DDJ » zo 25 dec, 2005 12:40

Manic schreef:

Greetz,

Dennis
Netals Dennis heb ik nog geen (s)Tom(s)Tom, vind bijna altijd direct mijn weg. Ik zou er trouwens niet mee rond Brussel gaan rijden, daar begrijpt je TomTom niets van, geloof me. :wink:

Ik heb wel een bleutooth carkit ingebouwd achter het middenconsole, niet te zien maar als ik de motor start verbindt deze zich direct met mijn gsm en heb je handsfree bellen. Ik weet dat deze ook voor je PDA bestaan, dan heb je in ieder geval geen kabels.

Rutger
Geregistreerd lid

Bericht door Rutger » ma 26 dec, 2005 23:57

Berry schreef:politie bureau...
Daar word je toch meestal heen gebracht?

Plaats reactie