klik hier en aanschouw de schoonheid
Zit ik een filmpje te kijken over Pagani Zonda.
-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
verde900
- Donateur

Ik vind een Pagani Zonda helemaal niet mooi.. vind die achterkant buitenproportioneel lang,
vind b.v. een Spijker beter kloppen, of deze Marcos:
http://www.seriouswheels.com/pics-2005/ ... 0x1200.jpg
vind b.v. een Spijker beter kloppen, of deze Marcos:
http://www.seriouswheels.com/pics-2005/ ... 0x1200.jpg
-
Zaap
- Geregistreerd lid
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

-
marq101
- Geregistreerd lid
Als iemand lekker even wil stunten met zijn motor zonder anderen in gevaar te brengen. Ga vooral je gang. Iemand een greppel in wensen vind ik persoonlijk erger........ Daarnaast vind ik rare streken met een auto uithalen veel gevaarlijkerEwout900 schreef:Je bedoelt ongeveer zo?Zaap schreef:…en wat een totale mongool op die motorfiets. Ik ben over het algemeen zeer verdraagzaam, maar deze jongen mocht van mij zo van de vluchtstrook glijden om een boom te gaan kussen!
Die gozer die op zijn plaat gaat is een sukkel hahahaha
-
Zaap
- Geregistreerd lid
Call me old fashioned, maar zolang er medeweggebruikers zijn, die natuurlijk nooit verdacht zijn op een projectiel wat ze met 300 per uur rechts inhaalt, denk ik dat je zo gevaarlijke situaties creëert.marq101 schreef:Als iemand lekker even wil stunten met zijn motor zonder anderen in gevaar te brengen. Ga vooral je gang.
Als je Autobahn voor jezelf hebt is dat een ander verhaal. Doe wat je wil, met auto of motor.
En deze berijder beheerst zijn fiets inderdaad erg goed, beter dan die buikschuiver.
-
sb129h
- Donateur (2x)

Gelukkig is-tie begrensd op slechts 299 km/u...
Dat voertuig beheerst-ie wel, alleen zichzelf niet zo.
Tjongejongejonge. Zoals hij zich tussen die bus en die caravan door wringt. Die mensen waren bijna allemaal klaar met vakantievieren. En het gaat ook wel eens (goed) fout, dat bewijst dat Franse filmpje
wel weer.
Dit een persoon die in z'n eentje in staat is motorrijders in het algemeen een slechte naam te bezorgen.
Dat voertuig beheerst-ie wel, alleen zichzelf niet zo.
Tjongejongejonge. Zoals hij zich tussen die bus en die caravan door wringt. Die mensen waren bijna allemaal klaar met vakantievieren. En het gaat ook wel eens (goed) fout, dat bewijst dat Franse filmpje
Dit een persoon die in z'n eentje in staat is motorrijders in het algemeen een slechte naam te bezorgen.
-
RoccoH
- Donateur (5x)

-
verde900
- Donateur

Niemand, maar dan ook niemand kan op zulke acties anticiperen, de motorrijder zoekt zijn grenzen en kan bij die zoektocht flink schade aanrichten, bij recidive afpakken van motor en rijbewijs helpt soms niet eens, gevangenisstraffen zijn misschien wat disproportioneel, maar toch....
Wat is er mis met het op voorhand begrenzen van een motorfiets op zeg eens 200km/uur?
Wat is er mis met het op voorhand begrenzen van een motorfiets op zeg eens 200km/uur?
-
marq101
- Geregistreerd lid
Zo te zien kwam ie van rechts.RoccoH schreef:Zo'n iemand mag van mij direct een nekschot krijgen op de vluchtstrook voordat 'ie zich in mijn Saabje of iemand anders' auto boort...
Ik vind dat je andere weggebruikers niet tot last moet zijn, moet hinderen of in gevaar moet brengen. Logisch lijkt me. Dus nogmaals als je andere weggebruikers met je rijgedrag hindert of in gevaar brengt ben je fout bezig of je nu motorrijder of automobilist bent.
Laat onverlet dat ik uitspraken als nekschot en dergelijke volkomen ongepast vind gezien de capriolen die er door automobilisten worden uitgehaald. Verbeter de wereld et cetera. Wat er ook gebeurt je hebt altijd uit te kijken voor de kwetbaardere verkeers deelnemer ook al betekent dit dat je moet corrigeren voor andermans capriolen of fouten.
Ik rij al 22 jaar motor en de enige reden waarom ik gelukkig weinig ongelukken heb gehad is omdat ik 120% van de tijd heb geanticipeerd op, en gecorrigeerd voor, de fouten van automobilisten. Automobilisten zouden, over het algemeen, veel oplettender moeten rijden ipv bellen, neus peuteren, oorkrabben, kruisjeuken, kaartlezen of met hun radio of buurvrouw/man pielen.