Saab op Nederlandse wegen.
-
Jacco K.
- Geregistreerd lid
Saab op Nederlandse wegen.
Hallo,
Ik was vandaag op de snelwegen rondom Veenendaal, Utrecht en Amersfoort.
Wat mij op viel was dat er veel Saab's op de snelwegen waren.
Erg leuk om deze wagens te zien komt niet vaak voor dat je er zoveel ziet op een dag.
Ze vallen meteen op tussen al die andere merken die allemaal uit dezelfde windtunnel komen.
Ik was vandaag op de snelwegen rondom Veenendaal, Utrecht en Amersfoort.
Wat mij op viel was dat er veel Saab's op de snelwegen waren.
Erg leuk om deze wagens te zien komt niet vaak voor dat je er zoveel ziet op een dag.
Ze vallen meteen op tussen al die andere merken die allemaal uit dezelfde windtunnel komen.
-
GRIFFIN
- Geregistreerd lid
-
Robbert
- Donateur (6x)

-
cavok
- Donateur

-
Ruud
- Geregistreerd lid
-
S@@bman
- Geregistreerd lid
Ja maar, die kom je anders ook nooit tegen op de wegencavok schreef:Vandaag gelet op topless dames langs de A9, maar bij mij werkt het niet zo goed....
De nieuwe generatie Saabs zie je natuurlijk wel best veel.
Maar de échte Saabs (sorry voor de bezitters van de nieuwere modellen), dus de classics, blijven een zeldzaamheid.
Uiteraard heb ik het dan over België.
-
Injectie
- Moderator
-
puude
- Geregistreerd lid
-
DDJ
- Geregistreerd lid
Ik zie dagelijks veel Saab's tussen Amsterdam en Den Haag. Alle soorten en maten eigenlijk. 
Ik tuter ook altijd vriendelijk 2 keer, jammer dat niet iedereen kennelijk zo blij is om er een te rijden of men is te serieus... kan ook. Bij mij in de buurt (Amsterdam Oosten dan een heel klein buurtje) staan er al 6 inclusief de mijne. Het gaat dus met sprongen vooruit in mijn buurt
Eigenlijk eens een papiertje printen met saabforum.n erop onder de ruitenwissers plaatsen en een meeting afspreken.
Ik tuter ook altijd vriendelijk 2 keer, jammer dat niet iedereen kennelijk zo blij is om er een te rijden of men is te serieus... kan ook. Bij mij in de buurt (Amsterdam Oosten dan een heel klein buurtje) staan er al 6 inclusief de mijne. Het gaat dus met sprongen vooruit in mijn buurt
Eigenlijk eens een papiertje printen met saabforum.n erop onder de ruitenwissers plaatsen en een meeting afspreken.
-
jelger
- Geregistreerd lid
de mijne is niet topless, en ik ben geen dame... maar ik rij wel dagelijks daar. (A'veen-Alkmaar(of Heerhugowaard)-A'veen)cavok schreef:Vandaag gelet op topless dames langs de A9, maar bij mij werkt het niet zo goed....
soms kom ik een week lang geen c900 tegen, en dan is het ineens 3 op een dag ofzo.. heel wisselend.
een 99, of een 90, kom ik eigenlijk nooit tegen (alleen weekend). een 96 zag ik regelmatig op de A1 op het stuk A'dam-A'foort-A'dam.
-
Manic
- Lid van verdienste
Ik heb ongeveer hetzelfde. Als ik met mijn mooie zwarte 900s classic in het rond rij kom ik zelden een andere classic tegen, nu rij ik van de week rond in de RedactieSaab, en kom ik de ene na de andere 900 classic tegen, nét als het dan weer niet uitkomt!Injectie schreef:Wat mij altijd opvalt is. Als ik met mijn 900 Classic op pad ben. Kom ik nooit een Saab tegen. Zodra ik in de 9000 Stap Kom ik ze achter elkaar tegen. Dit geld ook voor mijn korte dagelijkse trajectje van Vaassen naar Apeldoorn.
Gr,
Dennis
-
DDJ
- Geregistreerd lid
-
Robbert
- Donateur (6x)

-
Robbert
- Donateur (6x)

-