Saab op Nederlandse wegen.

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
Jacco K.
Geregistreerd lid

Saab op Nederlandse wegen.

Bericht door Jacco K. » vr 23 dec, 2005 20:29

Hallo,

Ik was vandaag op de snelwegen rondom Veenendaal, Utrecht en Amersfoort.
Wat mij op viel was dat er veel Saab's op de snelwegen waren.

Erg leuk om deze wagens te zien komt niet vaak voor dat je er zoveel ziet op een dag.

Ze vallen meteen op tussen al die andere merken die allemaal uit dezelfde windtunnel komen.

GRIFFIN
Geregistreerd lid

Bericht door GRIFFIN » vr 23 dec, 2005 21:55

Dat zal eerder zijn omdat bij een SAAB rijder/liefhebber een andere SAAB meer in het oog springt.

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » vr 23 dec, 2005 22:55

GRIFFIN schreef:Dat zal eerder zijn omdat bij een SAAB rijder/liefhebber een andere SAAB meer in het oog springt.
Let maar eens op als je op iets let dan zie je er op eens heel veel van. er zal een psychologische verklaring voor zijn!

cavok
Donateur
Donateur

Bericht door cavok » za 24 dec, 2005 0:24

Vandaag gelet op topless dames langs de A9, maar bij mij werkt het niet zo goed.... :roll:

Ruud
Geregistreerd lid

Bericht door Ruud » za 24 dec, 2005 2:46

Merk het ook zeker, ik kom regelmatig in A'dam voor vrienden, daar zie ik ook altijd veel meer Saabs, dan hier in DB.
Een echte randstad-auto :wink:

S@@bman
Geregistreerd lid

Bericht door S@@bman » za 24 dec, 2005 10:19

cavok schreef:Vandaag gelet op topless dames langs de A9, maar bij mij werkt het niet zo goed.... :roll:
Ja maar, die kom je anders ook nooit tegen op de wegen :wink: .

De nieuwe generatie Saabs zie je natuurlijk wel best veel.
Maar de échte Saabs (sorry voor de bezitters van de nieuwere modellen), dus de classics, blijven een zeldzaamheid.
Uiteraard heb ik het dan over België.

Injectie
Moderator

Bericht door Injectie » za 24 dec, 2005 10:27

Wat mij altijd opvalt is. Als ik met mijn 900 Classic op pad ben. Kom ik nooit een Saab tegen. Zodra ik in de 9000 Stap Kom ik ze achter elkaar tegen. Dit geld ook voor mijn korte dagelijkse trajectje van Vaassen naar Apeldoorn.

puude
Geregistreerd lid

Bericht door puude » za 24 dec, 2005 12:00

Een (logische) tendens die ik bespeur: s'Weekends kom je vaker "ouder spul" met een Saablogo tegen dan door de weeks.

DDJ
Geregistreerd lid

Bericht door DDJ » za 24 dec, 2005 12:34

Ik zie dagelijks veel Saab's tussen Amsterdam en Den Haag. Alle soorten en maten eigenlijk. :-)
Ik tuter ook altijd vriendelijk 2 keer, jammer dat niet iedereen kennelijk zo blij is om er een te rijden of men is te serieus... kan ook. Bij mij in de buurt (Amsterdam Oosten dan een heel klein buurtje) staan er al 6 inclusief de mijne. Het gaat dus met sprongen vooruit in mijn buurt :lol:

Eigenlijk eens een papiertje printen met saabforum.n erop onder de ruitenwissers plaatsen en een meeting afspreken.

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » za 24 dec, 2005 12:44

cavok schreef:Vandaag gelet op topless dames langs de A9, maar bij mij werkt het niet zo goed.... :roll:
de mijne is niet topless, en ik ben geen dame... maar ik rij wel dagelijks daar. (A'veen-Alkmaar(of Heerhugowaard)-A'veen)

soms kom ik een week lang geen c900 tegen, en dan is het ineens 3 op een dag ofzo.. heel wisselend.

een 99, of een 90, kom ik eigenlijk nooit tegen (alleen weekend). een 96 zag ik regelmatig op de A1 op het stuk A'dam-A'foort-A'dam.

Manic
Lid van verdienste

Bericht door Manic » za 24 dec, 2005 16:15

Injectie schreef:Wat mij altijd opvalt is. Als ik met mijn 900 Classic op pad ben. Kom ik nooit een Saab tegen. Zodra ik in de 9000 Stap Kom ik ze achter elkaar tegen. Dit geld ook voor mijn korte dagelijkse trajectje van Vaassen naar Apeldoorn.
Ik heb ongeveer hetzelfde. Als ik met mijn mooie zwarte 900s classic in het rond rij kom ik zelden een andere classic tegen, nu rij ik van de week rond in de RedactieSaab, en kom ik de ene na de andere 900 classic tegen, nét als het dan weer niet uitkomt!

Gr,

Dennis

DDJ
Geregistreerd lid

Bericht door DDJ » zo 25 dec, 2005 12:32

Ik reed gisteren Rotterdam in, Mathenesserweg tegen Spangen aan en wat zie ik? Twee Saab's achter elkaar geparkeerd. 1 900 Sedan en 1 900 Cassic. Ook Spangen gaat met sprongen vooruit!

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » wo 28 dec, 2005 16:20

Midden in de winter!

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » wo 28 dec, 2005 16:21

puude schreef:Een (logische) tendens die ik bespeur: s'Weekends kom je vaker "ouder spul" met een Saablogo tegen dan door de weeks.
Dan laten mensen hun oude beestjes uit. Geldt niet alleen voor Saabs.

Steve-O
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Steve-O » do 29 dec, 2005 13:26

Robberts schreef:
Midden in de winter!
Zou toch extra op moeten vallen met die harde tepels :?: :wink:

Plaats reactie