goede omschrijving

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
edwardk
Geregistreerd lid

goede omschrijving

Bericht door edwardk » do 29 dec, 2005 12:15

Hoe klinkt dit: Saab maakt auto's voor welgestelde maar tegelijkertijd uiterst bescheiden mensen. Een Saab wordt niet gekocht om indruk te maken op de buren, maar om zelf van te genieten. Wie een Saab koopt heeft succes geboekt, maar zit niet te wachten op roem of eeuwige glorie.

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Re: goede omschrijving

Bericht door Robbert » do 29 dec, 2005 12:40

edwardkommeren schreef:"Saab maakt auto's voor welgestelde maar tegelijkertijd uiterst bescheiden mensen. Een Saab wordt niet gekocht om indruk te maken op de buren, maar om zelf van te genieten. Wie een Saab koopt heeft succes geboekt, maar zit niet te wachten op roem of eeuwige glorie.
Ik kan mij daar wel in vinden. En hier nu niet de conclusie uit trekken dat ik welgesteld ben!

Oosthoek
Donateur
Donateur

Bericht door Oosthoek » do 29 dec, 2005 12:47

Robberts schreef:
edwardkommeren schreef:"Saab maakt auto's voor welgestelde maar tegelijkertijd uiterst bescheiden mensen. Een Saab wordt niet gekocht om indruk te maken op de buren, maar om zelf van te genieten. Wie een Saab koopt heeft succes geboekt, maar zit niet te wachten op roem of eeuwige glorie.
Ik kan mij daar wel in vinden. En hier nu niet de conclusie uit trekken dat ik welgesteld ben!
Als ik mn Saab niet had, dán was ik een welgestelde student geweest. Helaas lust hij die briefjes met kilo's tegelijk.

ruter001
Geregistreerd lid

Bericht door ruter001 » do 29 dec, 2005 13:21

Werkt Edward op de marketing afdeling van saab nederland?

DaVinz
Geregistreerd lid

Bericht door DaVinz » do 29 dec, 2005 13:23

heb mijn 99 turbo zeker gekocht om indruk te maken :wink: 8)

edwardk
Geregistreerd lid

re

Bericht door edwardk » do 29 dec, 2005 13:24

Nee,was het maar zo ! werk bij Willem Wever als je snapt wat ik bedoel.

nacra 93
Donateur
Donateur

Re: re

Bericht door nacra 93 » do 29 dec, 2005 13:29

edwardkommeren schreef:Nee,was het maar zo ! werk bij Willem Wever als je snapt wat ik bedoel.

nee

edwardk
Geregistreerd lid

re

Bericht door edwardk » do 29 dec, 2005 13:48

Bij die instantie die er voor zorgt dat je wanneer je geen werk hebt in iedergeval nog te eten hebt en nog net je SAABje kan blijven rijden.Er dus voor zorgt dat je het SAABvirus nog net kan behouden.Als ze me zouden vragen hoef ik daar niet over na te denken hoor!.Maar zou door mijn 16 jaar ervaring met diverse SAAB's een goede ambassadeur zijn.Heb prive niet anders gereden dan SAAB.EENS SAAB ALTIJD SAAB.

nacra 93
Donateur
Donateur

Re: re

Bericht door nacra 93 » do 29 dec, 2005 13:55

edwardkommeren schreef:bij die instantie die er voor zorgt dat je wanneer je geen werk hebt in iedergeval nog te eten hebt en nog net je SAABje kan blijven rijden.Er dus voor zorgt dat je het SAABvirus nog net kan behouden.

een saab modelletje denk ik

Afbeelding

edwardk
Geregistreerd lid

re

Bericht door edwardk » do 29 dec, 2005 14:00

Nee nog net wel een echte , als ik prioriteiten zou moeten stellen zou ik eerst stoppen met eten en dan pas de SAAB de deur uit., leuk modelletje overigens !

Manic
Lid van verdienste

Bericht door Manic » do 29 dec, 2005 21:54

edwardkommeren schreef:Hoe klinkt dit: Saab maakt auto's voor welgestelde maar tegelijkertijd uiterst bescheiden mensen. Een Saab wordt niet gekocht om indruk te maken op de buren, maar om zelf van te genieten. Wie een Saab koopt heeft succes geboekt, maar zit niet te wachten op roem of eeuwige glorie.
Een eerlijk antwoord:

Ik vind het helemaal niks. Ik hou niet van dat generaliseren, een ieder heeft zo zijn eigen persoonlijke redenen om ergens voor te kiezen, of dit nu om een Saab gaat of om een huis of een boek.

Gr,

Dennis

puude
Geregistreerd lid

Bericht door puude » do 29 dec, 2005 22:05

edwardkommeren schreef:Hoe klinkt dit: Saab maakt auto's voor welgestelde maar tegelijkertijd uiterst bescheiden mensen. Een Saab wordt niet gekocht om indruk te maken op de buren, maar om zelf van te genieten. Wie een Saab koopt heeft succes geboekt, maar zit niet te wachten op roem of eeuwige glorie.
Ik denk dat ik een verkeerde auto heb :(

Ruud
Geregistreerd lid

Bericht door Ruud » do 29 dec, 2005 22:32

Manic schreef:
Een eerlijk antwoord:

Ik vind het helemaal niks. Ik hou niet van dat generaliseren, een ieder heeft zo zijn eigen persoonlijke redenen om ergens voor te kiezen, of dit nu om een Saab gaat of om een huis of een boek.

Gr,

Dennis
Daar ben ik het idd mee eens, ik houd ook niet van generaliseren.

Bovendien kan ik me niet echt vinden in de beschreven Saab(rijder).
Waarmee ik niet wil zeggen dat ik op zoek ben naar eeuwige roem of glorie, maar uiterst bescheiden ben ik niet. En ik zou heus niet de buren willen plagen, maar toch trots zijn op een nieuwe dure auto...

Van Saab hou ik vanwege de stijl.
Ingetogen, maar toch erg mooi, hoe langer je kijkt.
Mooie technieken qua motoren.
Een niet te veel gezien merk.
En toch ook een beetje de status die een Saab over zich heeft.

marq101
Geregistreerd lid

Bericht door marq101 » do 29 dec, 2005 22:59

Ik wou dat ik welgesteld was. Ik loop leeg op mijn Saab.

Eigenlijk heb ik 'm omdat ik 80% van de leasebakken het snot voor de ogen kan rijden, een verdere 10% kan stressen omdat ze me in eerste instantie niet losrijden. De overige 10% is 'out of my league'

de bolds en onderstrepingen zijn er omdat ik aan de wetenschap 90% van de tijd genoeg heb om intens te genieten van mijn 'object of desire'

DDJ
Geregistreerd lid

Bericht door DDJ » vr 30 dec, 2005 1:14

Ik heb hem eigenlijk maar om 2 redenen:
1. Ben erin opgegroeid
2. Ik vind hem mooi en "chique"

Plaats reactie