Wheeler Dealers
-
monsieur P
- Donateur (2x)

Re: Saab 9-3 Viggen cabrio 2001 bij Wheeler Dealers
[]Dat idee had ik ook
Ik dacht: je moet toch eerst alle bouten in de juiste volgorde op het eerste moment vastzetten, en daarna allemaal in volgorde op het tweede moment?
Reden: Quote verwijderd
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
Vond het heel slim om niet meteen de koppakking te vervangen.
-
gudmundje
- Donateur

Huh ? dat is spotgoedkoop ja...ReinO schreef: ↑zo 15 nov, 2020 9:117800 dollar.... ongelooflijk veel geld voor deze saab.
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
Mike Brewer zei - toen de koper direct ja zei - ook direct dat-ie meer had moeten vragen.... 
-
Rik H.
- Donateur (4x)

Leuke aflevering weer.
Maar de behoorlijk gehavende velgen waren goed opgeknapt door een poetsbeurt of heb ik het coaten van de velgen gemist in het kostenoverzicht?
Maar de behoorlijk gehavende velgen waren goed opgeknapt door een poetsbeurt of heb ik het coaten van de velgen gemist in het kostenoverzicht?
-
gudmundje
- Donateur

na de aflevering was er "world 's greatest car"...verkiezing beste sportwagen, met experten als Vicki 
de aandachtige kijker zag dat een andere expert iets zweeds in zijn garage had staan
de aandachtige kijker zag dat een andere expert iets zweeds in zijn garage had staan
-
klaasj
- Donateur (8x)

Ik heb toevallig een aanbieding gehad hier in Nederland voor de revisie van de 4 cilinders voor 600 euroHanU schreef: ↑zo 15 nov, 2020 17:23Hoe zit het hier met de revisie van de plungers voor de kap?
-
jaap noord
- Geregistreerd lid
En toch, denk ik dat hij het nog niet zo slecht bedacht heeft.monsieur P schreef:Dat idee had ik ookFlowe Kitttt99 schreef: ↑zo 15 nov, 2020 18:00Jammer dat hij de kop alleen op de verkeerde manier heeft vastgezet, maar voor de rest leuke aflevering![]()
Ik dacht: je moet toch eerst alle bouten in de juiste volgorde op het eerste moment vastzetten, en daarna allemaal in volgorde op het tweede moment?
Op deze manier haal je niet direct alle spanning van alle bouten erin 1x er af, maw: de kop komt op deze manier niet los, en op deze manier weer 1 voor 1 op de juiste spanning zetten; nogmaals, vond het geen gek idee. Ben al jaaaaaaaren geen monteur meer, ben benieuwd naar de reacties.
-
ReinO
- Donateur (2x)

Ant gaf zelf aan dat op deze wijze de kop vastzetten je het minste risico op lekkende pakking hebt.
Wel raar dat die truuk hier nog nooit voorbij is gekomen: kende iemand hem al?
(ik vertel ook niet elke gouden tip trouwens).
Wel raar dat die truuk hier nog nooit voorbij is gekomen: kende iemand hem al?
(ik vertel ook niet elke gouden tip trouwens).
-
gudmundje
- Donateur

-
Arthurj
- Donateur (4x)

-
MikeF
- Donateur (2x)

Wheeler Dealers
Kijktip;
vanavond op discovery om 22:30 uur, 2001 Saab 9-3 Viggen.
Gr. Mike
vanavond op discovery om 22:30 uur, 2001 Saab 9-3 Viggen.
Gr. Mike
-
RobbieF57
- Geregistreerd lid
Re: Wheeler Dealers
Dat is een hele leuke aflevering idd,
Ben vooral benieuwd naar de ervaringen (hier op het forum?) met het Amerikaanse bedrijf dat de dakcilinders reviseert.
$600 voor alle vijf is een mooie prijs.
Grtz
Rob
Ben vooral benieuwd naar de ervaringen (hier op het forum?) met het Amerikaanse bedrijf dat de dakcilinders reviseert.
$600 voor alle vijf is een mooie prijs.
Grtz
Rob