Review Saab 9000 Aero (van "saab clinic" in the UK):
-
gj900
- Donateur (9x)

Re: Review Saab 9000 Aero (van "saab clinic" in the UK):
Daar was je snel bij, staat net een uur online
Ziet er links voor niet echt fris meer uit met een niet sluitende kap, een scheefhangend knipperlicht en niet lekker zittende spoiler

Ziet er links voor niet echt fris meer uit met een niet sluitende kap, een scheefhangend knipperlicht en niet lekker zittende spoiler

-
voodoo
- Geregistreerd lid
Een kniesoor die daar op let bij zo'n fraaie voiture!
En ik krijg er bijna zin van om mijn 9000 naar Aero-spec te laten tunen, zowel motorisch als qua onderstel.
En ik krijg er bijna zin van om mijn 9000 naar Aero-spec te laten tunen, zowel motorisch als qua onderstel.
-
gj900
- Donateur (9x)

Juist bij zo'n fraaie voiture vallen die dingen extra op... 
-
voodoo
- Geregistreerd lid
Klopt ook wel, ik ben niet heel precies, maar met name die motorkap viel mij ook negatief op.
-
Saapie
- Donateur (2x)

Ik vind het wel meevallen. Motorkap is een kwestie van opnieuw afstellen. En dat is niet zo ingewikkeld.
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

leuke video met een paar leuke wetenswaardigheden over de 9000 Aero. De rode 9000 in de video is in basis een mooie en late Aero maar komt op mij wat rommelig en niet origineel over. Maar het is zijn auto dus hij moet er lekker mee doen wat hij wil
-
limburg
- Geregistreerd lid
Toeval... Wilde checken of er al een update was over de T5 switchable mapping waar saab clinic mee bezig is en die hopelijk snel beschikbaar komt.gj900 schreef: ↑do 06 apr, 2023 19:18Daar was je snel bij, staat net een uur online![]()
Ziet er links voor niet echt fris meer uit met een niet sluitende kap, een scheefhangend knipperlicht en niet lekker zittende spoiler![]()
Is trouwens geen showauto maar dagelijks vervoer en testvoertuig. In dat kader is de staat behoorlijk goed, maar ik deel je mening desondanks volledig. (Slechte shutlines, vervormde delen alsmede enige "upgrades" outside/inside die ik niet echt kan waarderen.) Maar, is mijn auto niet en zolang de eigenaar tevreden is prima.