In heel veel films en TV programma's zijn Saabs te zien.
-
edwardk
- Geregistreerd lid
Bericht
door edwardk » za 28 apr, 2007 13:40
http://www.telegraaf.nl/binnenland/6272 ... tml?p=15,1
Wat een dom gelul, jij meer premie betalen omdat je mede donkere auto bestuurders meer schade berokkenen dan JIJ ?
WEER TYPISCH NEDERLANDS

, dat verzin je toch niet, premie is toch afhankelijk van het no- claim percentage, of ben ik nou gek ?
Meer schade = minder no-claim= meer betalen
gelukkig rijd ik grijs

-
edwardk
- Geregistreerd lid
Bericht
door edwardk » za 28 apr, 2007 13:47
Martijn Oosterom schreef:Bedankt voor de link Edward...
Het is inderdaad schandalig...het is eigenlijk gewoon dicriminatie
Ze moeten het gewoon per individu bekijken...en daar de premie op basseren...zoals het eigenlijk was...
Helaas is die van mij zwart
Grtz...

, als ik toch een spoiler laat spuiten, dan de jouwe ook maar grijs dan, drukt ook de prijs

, en jij lagere premie

-
plafundum
- Geregistreerd lid
Bericht
door plafundum » zo 29 apr, 2007 1:18
Martijn Oosterom schreef:Bedankt voor de link Edward...
Het is inderdaad schandalig...het is eigenlijk gewoon dicriminatie
Grtz...
Nee hoor, dat heet kansrekenen. Een verzekerings.mij. kijkt alleen naar statistieken. Dus betaal je in Amsterdam meer dan in Zuid Laren. Dat zou dan ook oneerlijk zijn. Etc etc.
Maar binnenkort komt men erachter dat Saab bezitters die meer dan 4 keer per week op Saabforum zitten significant weinig schade rijden en die krijgen dan 30% extra korting. Gaaf he?
-
sb153b
- Geregistreerd lid
Bericht
door sb153b » zo 29 apr, 2007 9:29
Ik ga niet generaliseren en vast ook enorm merkgebonden maar als er weer eens een veel te snel rijdende grote Audi of Engelse hoge poten auto in m'n spiegel opduikt is 99 van de 100 keer donker van kleur.
Met m'n witte 900 ben ik echt geen wegluis en rijdt overal zo hard als verantwoord is en mag.
Als op grond van statistieken blijkt dat bepaalde groepen x-tra brokkenmakers heeft, dan mogen ze van mij op grond van dat premie-differentiatie doorvoeren. Tenslotte betaal ik graag m'n deel maar niet dat van een andere frusty weggebruiker.
Cornell

-
Henk-Jan
- Donateur

Bericht
door Henk-Jan » zo 29 apr, 2007 9:58
Het valt mij toch tegen dat jullie niet zien dat dit geen 9-3 is maar een 9-2x...
(althans, bij mij zie ik een 9-2x)

-
verde900
- Donateur

Bericht
door verde900 » zo 29 apr, 2007 10:02
Gelukkig maar, ik heb 2 zilveren auto's.
Zal ze even een mailtje sturen wat er vanaf gaat

-
jonatas 900s
- Geregistreerd lid
Bericht
door jonatas 900s » zo 29 apr, 2007 10:13
Tja, dan moet je ook auto's met running daylights korting geven....
Dat compenseert dan mooi bij mijn donkere bolides.