Saab 9-3 Coupe in "The Happening"

In heel veel films en TV programma's zijn Saabs te zien.
Plaats reactie
Cheyenne
Geregistreerd lid

Saab 9-3 Coupe in "The Happening"

Bericht door Cheyenne » za 23 feb, 2008 11:36

Regisseur van o.a. "the Sixth Sense" komt in juni met een nieuwe film "the Happening" Op de trailerwebsite van de film spotte ik rechtsonderin een 9-3 Coupe, zie hem in de trailer niet direct terug maar leuk dat hij op de film website en ik vermoed ook op de poster staat, volgens mij een 'first' voor een Saab. Als er al een auto te zien is op de cover dan is het vaak een Amerikaan.

http://www.thehappeningmovie.com/

Groeten!

72sonett3
Geregistreerd lid

Re: Saab 9-3 Coupe in "The Happening"

Bericht door 72sonett3 » za 23 feb, 2008 11:51

Cheyenne schreef:...een nieuwe film "the Happening" Op de trailerwebsite van de film spotte ik rechtsonderin een 9-3 Coupe...
Mark Wahlberg heeft ook iets met Saabs;
Afbeelding
(Ik weet niet of dat nou positief is, lijkt me geen prettig persoon...)

Cheyenne
Geregistreerd lid

Bericht door Cheyenne » za 23 feb, 2008 21:45

Goh inderdaad, die Mark Walhberg was inderdaad geen schatje vroegah, maar dessalniettemin geen domme jongen, van rapper tot acteur met een scherpe en brede maatschappelijke opinie. Blijkbaar vond hij als beginnende rapper een Bentley of Mercedes niet 'anders' genoeg... waarmee hij anders is dan de doorsnee rapper, dus de Saab doelgroep.

Basman
Geregistreerd lid

Re: Saab 9-3 Coupe in "The Happening"

Bericht door Basman » ma 03 mar, 2008 12:09

Cheyenne schreef: ... ik vermoed ook op de poster staat, volgens mij een 'first' voor een Saab. Als er al een auto te zien is op de cover dan is het vaak een Amerikaan. ...
Jup, je hebt gelijk. De SAAB staat op de officiele poster:

Afbeelding

Plaats reactie