Saab 900 Turbo bij Wheeler Dealers

In heel veel films en TV programma's zijn Saabs te zien.
Manic
Lid van verdienste

Re: Restauratie SAAB 900 turbo vanavond op Discovery.

Bericht door Manic » do 16 dec, 2004 20:35

Dan gaan we morgen de video instellen!

Ruud
Geregistreerd lid

Bericht door Ruud » do 16 dec, 2004 20:38

Denk inderdaad dat morgen om 19:00 gewoon het vervolg komt.
Zou voor de zekerheid maar ff kijken want het is een mooie Saab :!:

dpw_vd_wijk
Geregistreerd lid

Bericht door dpw_vd_wijk » do 16 dec, 2004 20:39

kolst007 schreef:
dpw_vd_wijk schreef:
Manic schreef:Wel een beetje kort, maar wel aardig om te zien.

Bedankt voor de tip.... volgende uitzending volgende week donderdag zelfde tijdstip?

Greetz,

Dennis
Volgens mij is het vervolg gewoon morgen om dezelfde tijd te zien.
Leuke uitzending, mooi om dat diepe motorgeluid weer eens te horen.
Leuke serie en wat zag die Saab er nog goed uit.

Morgenavond idd het vervolg. dan wordt die turbo nagekeken.
Die Saab zag er inderdaad nog erg goed uit. Vond het ventje alleen niet helemaal passen bij zo'n turbo-versie.... Zwart is naar mijn mening nog altijd een van de mooiste kleuren. Wel jammer dat de auto niet leren bekleding van zichzelf had, dat kan nog wel eens een belangrijke rol gaan spelen voor de waardevermeerdering als ze wat leren stoeltjes erbij vinden.

Manic
Lid van verdienste

Bericht door Manic » do 16 dec, 2004 20:40

Tja... voor mij zou de waarde juist zakken met leer er in. Ik hou er niet zo van, geef mij maar m'n fijne velours bekleding, warm in de winter en prettig in de zomer (met korte broek/t-shirt)

Gr,

Dennis

BenS
Geregistreerd lid

Bericht door BenS » do 16 dec, 2004 23:16

Ik heb er eens op mijn gemak naar zitten kijken, maar ik vond het nou niet bepaald een restauratie. Dit was vervangen van versleten en kapotte onderdelen. Wel lollig om te zien, maar dat kan je in een garage ook zien. Wel een knappe auto verder. Alleen die prijzen die ze aan het einde lieten zien kloppen naar mijn idee niet. 70 pond voor de remmen?? 4 nieuwe schijven plus bijbehorende remblokken. Ik wil het adres wel waar ze dat vandaan hebben voor dat geld. :wink: Ik heb nog een 99 staan waar ik voor dat geld ook wel nieuwe remmen op wil zetten. :lol:

Groeten, Ben

Manic
Lid van verdienste

Bericht door Manic » do 16 dec, 2004 23:39

BenS schreef:Alleen die prijzen die ze aan het einde lieten zien kloppen naar mijn idee niet. 70 pond voor de remmen?? 4 nieuwe schijven plus bijbehorende remblokken. Ik wil het adres wel waar ze dat vandaan hebben voor dat geld. :wink: Ik heb nog een 99 staan waar ik voor dat geld ook wel nieuwe remmen op wil zetten.
Wellicht dat ze immitatie onderdelen hebben gebruikt? Dan klinkt € 103,= nog wel aannemelijk en volgens mij hebben ze alleen de voorste schijven vervangen als ik het goed begrepen heb. Daarbij opgeteld dat auto onderdelen relatief een tikkeltje goedkoper zijn in GB dan valt het verschil wel mee.

Trouwens niet echt een restauratie, inderdaad, maar het is ook maar net hoe je het interpreteert. Restaureren betekent zoiets als iets in de orginele staat herstellen. Een echte restauratie, zoals bij nog veel oudere auto's, lijkt me ook nog niet echt nodig bij deze auto, afgezien van de slijtage delen (achterstallig onderhoud) mankeert er weinig aan. Niet echt roest oid gezien.

Gr,

Dennis

Oosthoek
Donateur
Donateur

Bericht door Oosthoek » vr 17 dec, 2004 0:07

Heeft iemand er nog een cap van kunnen maken? Ik houd me aanbevolen :D

Oosthoek
Donateur
Donateur

Bericht door Oosthoek » vr 17 dec, 2004 0:15

josephine schreef:
Oosthoek schreef:Heeft iemand er nog een cap van kunnen maken? Ik houd me aanbevolen :D
Het is discovery, dus die Saab zie je nog wel een paar keer voorbij komen (waarschijnlijk zelfs morgenvroeg, als ze de gewoonlijke structuur aanhouden).
Ik zie mezelf al een brief sturen aan de examencommissie. 'Sorry jongens, ik kon er ècht niet bij zijn.' :roll:

RoccoH
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door RoccoH » vr 17 dec, 2004 11:54

het is een divx geworden van 654 mb... :oops:

Paul99
Geregistreerd lid

Bericht door Paul99 » vr 17 dec, 2004 12:09

Resolutie verlagen, en op Kazaa?

Ik heb het trouwens wel gezien. Wat een geluidje!! Heerlijk. Niet duur trouwens een 1985 900 turbo 16V voor 600 pond/900 euro. Maar vanavond wordt de turbo bekenen. Kan dus nog de foute kant op gaan.

BenS
Geregistreerd lid

Bericht door BenS » vr 17 dec, 2004 13:41

Het zou kunnen dat ze immitatie hebben gebruikt, maar ik meen toch echt gehoord te hebben dat ze voor EN achter hebben vervangen. Of mijn engels moet wel erg achteruit gegaan zijn. :wink:

Ben

Ruud
Geregistreerd lid

Bericht door Ruud » vr 17 dec, 2004 15:15

Heb onlangs bij een Mercedes groothandel stage gelopen.
Pagid of Jurid kost daar nog minder dan in dat programma, maar voor welke prijs de detailhandel ze hier verkoopt is natuurlijk altijd verschillend.
Remschijven heb ik geen idee van, die verschillen heel veel in waarde.

Manic
Lid van verdienste

Bericht door Manic » vr 17 dec, 2004 20:29

Dat is een mooie strakke auto geworden. Ben alleen niet zo weg van de witte knipperlichten, zijn net iets te wit in combinatie met de koplampen.

Alleen slordig dat ze het rechter stadslicht niet meteen even gemaakt hebben :wink:

Gr,

Dennis

bram
Geregistreerd lid

Bericht door bram » vr 17 dec, 2004 20:30

Manic schreef: Alleen slordig dat ze het rechter stadslicht niet meteen even gemaakt hebben :wink:
Je bent wel heel erg snel Dennis 8)

Ik vond het een mooie en strakke auto. De combinatie met de witte knipperlichten stond mij wel aan.

Paul99
Geregistreerd lid

Bericht door Paul99 » vr 17 dec, 2004 20:38

Ik zou bijna zin krijgen in deze op marktplaats. Jammergenoeg een 5-deurs.
Afbeelding

Plaats reactie