Flodder (de serie)
-
weide55
- Geregistreerd lid
Flodder (de serie)
Ik had hem toevallig van de week twee keer op flodder staan.
En in beide afleveringen kwam een ambassador blauwe 9000 CD in voor.
Uitgevoerd met een 2.3 liter motor. Ouder type zonder rookglazen achterlichten.
En in beide afleveringen kwam een ambassador blauwe 9000 CD in voor.
Uitgevoerd met een 2.3 liter motor. Ouder type zonder rookglazen achterlichten.
-
marq101
- Geregistreerd lid
Re: Flodder (de serie)
Jaaaaaa ja.weide55 schreef:Ik had hem toevallig van de week twee keer op flodder staan.
-
weide55
- Geregistreerd lid
Normaal kijk ik er nooit naar hoormarq101 schreef:Jaaaaaa ja.weide55 schreef:Ik had hem toevallig van de week twee keer op flodder staan.
-
marq101
- Geregistreerd lid
Jij vind ma flodder gewoon een lekker dingweide55 schreef:Normaal kijk ik er nooit naar hoormarq101 schreef:Jaaaaaa ja.weide55 schreef:Ik had hem toevallig van de week twee keer op flodder staan.. Ik had gewoon het voorgevoel dat er een saab in voor zou komen
-
weide55
- Geregistreerd lid
shit je hebt me doormarq101 schreef:Jij vind ma flodder gewoon een lekker dingweide55 schreef:Normaal kijk ik er nooit naar hoormarq101 schreef: Jaaaaaa ja.. Ik had gewoon het voorgevoel dat er een saab in voor zou komen
-
Oosthoek
- Donateur

-
Ruud
- Geregistreerd lid
-
marq101
- Geregistreerd lid
-
weide55
- Geregistreerd lid
Volgens mij was het een soort figuranten Saab omdat hij in de ene aflevering op een oprit van een huis stond. Daar ging Kees overigens in de tuin pissen. En in de andere aflevering stond die gewoon op straat.Ruud schreef:PreciesOosthoek schreef:Ik kijk altijd graag naar Flodder. Heerlijk simpel vermaak en toch oer-Hollands!![]()
Was de Saab van een van de Zonnedaelers?Freek Jan Willem ofzo?
-
marq101
- Geregistreerd lid
Het wordt steeds erger! Jullie volgen het ook nog. Dus niet zo van 'ik keek toeeeeeevallig naar flodder en toen zag ik toeeeeeevallig, ik kijk anders nooooooit, een Saab'......dit is wel heeeel arghweide55 schreef:Volgens mij was het een soort figuranten Saab omdat hij in de ene aflevering op een oprit van een huis stond. Daar ging Kees overigens in de tuin pissen. En in de andere aflevering stond die gewoon op straat.Ruud schreef:PreciesOosthoek schreef:Ik kijk altijd graag naar Flodder. Heerlijk simpel vermaak en toch oer-Hollands!![]()
Was de Saab van een van de Zonnedaelers?Freek Jan Willem ofzo?
-
Ruud
- Geregistreerd lid
-
9000H
- Geregistreerd lid
-
s95ae
- Geregistreerd lid