De grote beurt
-
Injectie
- Moderator
De grote beurt
Ik zit nu naar veronica te kijken.
In het programma de grote beurt zijn ze momenteel een saab 900 aan het verbouwen. Het ziet er niet uit naar mijn idee maarja.
In het programma de grote beurt zijn ze momenteel een saab 900 aan het verbouwen. Het ziet er niet uit naar mijn idee maarja.
-
John
- Geregistreerd lid
Re: De grote beurt
Ik heb het ook net gezien. Iets anders dan badge engineering in ieder geval
De auto komt uit Haren (Groningen). Iemand in de buurt die foto's kan maken?
Meestal wordt dit programma herhaald (ik geloof op maandag of dinsdag).
De auto komt uit Haren (Groningen). Iemand in de buurt die foto's kan maken?
Meestal wordt dit programma herhaald (ik geloof op maandag of dinsdag).
-
J-We
- Geregistreerd lid
Ja ik zag het ook.....het zag er idd niet uit maar het is wel knap wat ze allemaal met die auto's doen.
Maar vaak wel doeloos.
Maar vaak wel doeloos.
-
Niels
- Geregistreerd lid
Het was belachelijk, zoals gewoonlijk bij dat programma
Zag laatst die starwars kar in Rijswijk rijden, OMG wat heb ik gelachen
Zag laatst die starwars kar in Rijswijk rijden, OMG wat heb ik gelachen
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

1 ding vond ik wel interessant... ze hadden iets op de flanken gemonteerd wat op aeroskirts leek... weliswaar in houtkleur maar dat kan net zo makkelijk gewoon donkergrijs... ben benieuwd hoe ze dat gedaan hebben.
Vond het trouwens absoluut zonde van de auto... zo te zien een 88-er 8v turbo coupé... rosequartz met bordeauxrood interieur en nog redelijk hard (muv standaard roest bij deuren, maar heb ze niet gehoord over wielkasten). Zonde!
Vond het trouwens absoluut zonde van de auto... zo te zien een 88-er 8v turbo coupé... rosequartz met bordeauxrood interieur en nog redelijk hard (muv standaard roest bij deuren, maar heb ze niet gehoord over wielkasten). Zonde!
-
Ruud
- Geregistreerd lid
Het zijn wel een stelletje goeie monteurs volgens mij,
Maar na ''De Grote Beurt'' rijd je meestal nog meer voor L*L,
dan voorheen...
Of zijn er hier wel mensen die in een starwars of lievenheersbeestjes auto zouden willen rijden?
Maar na ''De Grote Beurt'' rijd je meestal nog meer voor L*L,
dan voorheen...
Of zijn er hier wel mensen die in een starwars of lievenheersbeestjes auto zouden willen rijden?
-
Niels
- Geregistreerd lid
ach, stiekem is het natuurlijk onwijs stoer om in zo'n ridicule auto te rijden, hoe fouter hoe beter... je moet de guts maar hebben 
De scheidingslijn tussen lefgozers en debielen is overigens erg klein volgens mij

De scheidingslijn tussen lefgozers en debielen is overigens erg klein volgens mij
-
Manic
- Lid van verdienste
Ehm, iemand die wellicht een foto of een filmpje kan vinden? Ben nu toch wel nieuwsgierig geworden naar de **** van deze auto.
-
Niels
- Geregistreerd lid
Leuk dat de eigenaar van die saab ook Niels heet, schrok eerst al 
-
Wouter
- Donateur (2x)

Zodadelijk om 22:51 op Veronica is de herhaling op de pit.
Ik ga even kijken..
-
Manic
- Lid van verdienste
Jeej wat een dom programma zeg.... dacht dat auto's hier gewoon weer helemaal opgeknapt en onderhouden werden.
Jammer dat het nu net een classic moest zijn
.... nou ja.... ik hoop niet dat ik em ooit tegenkom....
Jammer dat het nu net een classic moest zijn
-
Wouter
- Donateur (2x)

Ja, lelijk hè, die 900. Echt suffe lui ook, dat stel. Beetje lopen leuren dat die aan de buitenkant wel zwart mag worden en niet teveel gekkigheid. Ja DUHH.. dan moet je dus niet bij dit programma aankloppen.
Een 900 classic is veel te stijlvol om die kitscherige rommel erop te zetten. Zo'n grijze muis uit Japan waarvan ze een schoen maken vind ik wel grappig.
Dat stel van die Saab was zo image-matig, dat ik denk dat ze de auto niet lang zullen houden. Die nuchtere tukker die voor de hobby clown speelt, zal het daarentegen prachtig vinden in z'n schoen rond te knappen.
(mijn analyse)
Een 900 classic is veel te stijlvol om die kitscherige rommel erop te zetten. Zo'n grijze muis uit Japan waarvan ze een schoen maken vind ik wel grappig.
Dat stel van die Saab was zo image-matig, dat ik denk dat ze de auto niet lang zullen houden. Die nuchtere tukker die voor de hobby clown speelt, zal het daarentegen prachtig vinden in z'n schoen rond te knappen.
(mijn analyse)
-
michiel
- Donateur (2x)