Spotje 9-3 CV Anniversary
-
Swedish_90
- Geregistreerd lid
Spotje 9-3 CV Anniversary
http://www.saab.com/main/ES/es/spottv/m ... ttv_2.html
Mooi (Spaans) spotje, met een paar mooie beelden.
Mooi (Spaans) spotje, met een paar mooie beelden.
-
72sonett-III
- Geregistreerd lid
Re: Spotje 9-3 CV Anniversary
'Qué es el cielo, si no disfrutas de él...'Swedish_90 schreef:Mooi (Spaans) spotje
Wat is de hemel (lucht), als je er niet van geniet...
(maar de auto heeft Zweedse nummerplaten...)
-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
edwardk
- Geregistreerd lid
Re: Vriendin?
B.J.B.Jr. schreef:taaffert schreef:quote]
TAAF WIL ZO GRAAG EEN VRIENDIN, WIE HELPT HEM HIERAAN?
Het liefst moet ze blond zijn en van Saab houden?
-
taaffert
- Geregistreerd lid
En ik maar denken dat je op een verstandige school zat die een deel voor de vorming tot een volwassen vent op zich neemt... Kzal dit wangedrag eens rapporteren!B.J.B.Jr. schreef:TAAF WIL ZO GRAAG EEN VRIENDIN, WIE HELPT HEM HIERAAN?
Check Hyve maar, dan zie je het wel Bas
d'r staat er eentje op die aan die omschrijving voldoet.
-
900 SE C
- Geregistreerd lid
Re: Spotje 9-3 CV Anniversary
@ 72sonnett-III: te mooi om niet te gebruiken - heb je ook een bronvermelding?72sonett-III schreef:'Qué es el cielo, si no disfrutas de él...'Swedish_90 schreef:Mooi (Spaans) spotje
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
taaffert schreef:En ik maar denken dat je op een verstandige school zat die een deel voor de vorming tot een volwassen vent op zich neemt... Kzal dit wangedrag eens rapporteren!B.J.B.Jr. schreef:TAAF WIL ZO GRAAG EEN VRIENDIN, WIE HELPT HEM HIERAAN?

-
B.J.B.Jr.
- Geregistreerd lid
taaffert schreef:En ik maar denken dat je op een verstandige school zat die een deel voor de vorming tot een volwassen vent op zich neemt... Kzal dit wangedrag eens rapporteren!B.J.B.Jr. schreef:TAAF WIL ZO GRAAG EEN VRIENDIN, WIE HELPT HEM HIERAAN?
HAHAH, Kijk eens TAAF! Het hele forum wil jou op dit moment eraan gaan helpen! En natuurlijk zit ik op een verstandige school! Op die school leer je dat het soms ook goed is de mens te helpen!
-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
-
72sonett-III
- Geregistreerd lid
Of de Sierra Nevada, of de Cordillera Cantábrica, of de Montseny... Daar wil 's winters ook nog wel sneeuw liggen. Maar ik denk dat het gewoon een in Zweden opgenomen filmpje is.sitestorm schreef:En het filmpje zou de winterdag in de Pyreneën moeten zijn opgenomen
-
DNZ
- Geregistreerd lid
Inderdaad. Ik kan geen motief bedenken om in de winter naar de besneeuwde bergen in Spanje te rijden met je zweedse cabrio.72sonett-III schreef:Of de Sierra Nevada, of de Cordillera Cantábrica, of de Montseny... Daar wil 's winters ook nog wel sneeuw liggen. Maar ik denk dat het gewoon een in Zweden opgenomen filmpje is.sitestorm schreef:En het filmpje zou de winterdag in de Pyreneën moeten zijn opgenomen