Henning Mankell's Kurt Wallander

In heel veel films en TV programma's zijn Saabs te zien.
Plaats reactie
dunnerudy
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Henning Mankell's Kurt Wallander

Bericht door dunnerudy » vr 29 sep, 2006 8:51

Was dubbelpost
viewtopic.php?t=16784

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » vr 29 sep, 2006 12:34

Mocht je ooit in Ystad komen is daar een Wallandertrail, "alle" plekken die genoemt worden in zijn boeken kun je daar bezoeken

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » vr 29 sep, 2006 14:34

Hee, dat is leuk! Vind de Wallander reeks echt fantastisch goed geschreven, de serie heb ik nog niet gezien...

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » vr 29 sep, 2006 14:42

sjoerdk schreef:Hee, dat is leuk! Vind de Wallander reeks echt fantastisch goed geschreven, de serie heb ik nog niet gezien...
Wel aardig om in Zuid Zweden ook die atmosfeer te proeven....

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » vr 29 sep, 2006 14:53

Ga ik zeker eens doen, bedankt voor de tip!

johanbentinck
Geregistreerd lid

Bericht door johanbentinck » vr 29 sep, 2006 17:17

verde900 schreef:Mocht je ooit in Ystad komen is daar een Wallandertrail, "alle" plekken die genoemt worden in zijn boeken kun je daar bezoeken
Vorig jaar (eerst jaar op vakantie met de Saab) een stukje van de Wallandartrail gedaan (alle boeken gelezen, ook de niet Wallanders, ook aanraders trouwens, zeker als je wel eens in Afrika komt/bent geweest, Mankell woont de helft van het jaar in Mozambique en schrijft daar ook vaak over). Viel ons een beetje tegen. Misschien dat het leuker is als je een boek vers in je geheugen hebt.

Er zijn ook veel leukere plaatsen in Zweden dan Ystad. Door de haven (met veel ferries) is het er nogal druk.

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » vr 29 sep, 2006 18:27

johanbentinck schreef:Er zijn ook veel leukere plaatsen in Zweden dan Ystad. Door de haven (met veel ferries) is het er nogal druk.
Natuurlijk zijn er veel leukere plekken, alleen niet in relatie tot Wallander.

johanbentinck
Geregistreerd lid

Bericht door johanbentinck » vr 29 sep, 2006 22:58

verde900 schreef:
johanbentinck schreef:Er zijn ook veel leukere plaatsen in Zweden dan Ystad. Door de haven (met veel ferries) is het er nogal druk.
Natuurlijk zijn er veel leukere plekken, alleen niet in relatie tot Wallander.
Klopt, maar zelfs als "fan" ga ik toch liever ergens anders kijken, bijvoorbeeld in Lapland, Göteborg, Stockholm, Trollhättan, etc.

Plaats reactie