Lichtblauwe Saab 900 Classic (XZ-73-BD) in Weg van Jou
-
JoyPossel
- Geregistreerd lid
Saab gezocht voor filmopnames
Goedemiddag allemaal,
Op dit moment zijn wij bezig met de productie van een nieuwe romantische komedie genaamd ‘Weg van jou’. Deze speelfilm wordt gemaakt door productiebedrijf NL Film & TV (makers van o.a. Penoza, Zwarte Tulp, Knielen op een Bed Violen) en zal in 2017 in de bioscoop te zien zijn.
Voor opnames in zowel Zeeuws Vlaanderen als Rotterdam zijn wij op zoek naar de auto van ons hoofdpersonage. De exacte data waarop we scènes met de auto draaien staan nog niet vast, maar het zal gaan om een aantal dagen in oktober en de eerste helft van november.
Heeft u een Saab uit de jaren ´80 en lijkt het u leuk om mee te werken aan de opnames van deze speelfilm, dan hoor ik graag van u. Stuur uw contactgegevens naar joy.possel@nlfilm.tv en ik neem zo snel mogelijk contact op.
Alvast bedankt!
Hartelijke groet,
Joy Possel
Op dit moment zijn wij bezig met de productie van een nieuwe romantische komedie genaamd ‘Weg van jou’. Deze speelfilm wordt gemaakt door productiebedrijf NL Film & TV (makers van o.a. Penoza, Zwarte Tulp, Knielen op een Bed Violen) en zal in 2017 in de bioscoop te zien zijn.
Voor opnames in zowel Zeeuws Vlaanderen als Rotterdam zijn wij op zoek naar de auto van ons hoofdpersonage. De exacte data waarop we scènes met de auto draaien staan nog niet vast, maar het zal gaan om een aantal dagen in oktober en de eerste helft van november.
Heeft u een Saab uit de jaren ´80 en lijkt het u leuk om mee te werken aan de opnames van deze speelfilm, dan hoor ik graag van u. Stuur uw contactgegevens naar joy.possel@nlfilm.tv en ik neem zo snel mogelijk contact op.
Alvast bedankt!
Hartelijke groet,
Joy Possel
-
TIPO4
- Geregistreerd lid
Re: Saab gezocht voor filmopnames
Beste Joy,
in de jaren 80 had SAAB 3 modellen in de aanbieding:
De 99/90:

De 900:

En de (beste
) 9000:

Zo kan je wellicht nog wat specifieker aangeven wat je zoekt. (en ja dat zijn 3 heel verschillende auto's vinden we hier doorgaans op het forum
)
Ik woon overigens precies tussen Zeeuws Vlaanderen en Rotterdam in
in de jaren 80 had SAAB 3 modellen in de aanbieding:
De 99/90:

De 900:

En de (beste

Zo kan je wellicht nog wat specifieker aangeven wat je zoekt. (en ja dat zijn 3 heel verschillende auto's vinden we hier doorgaans op het forum
Ik woon overigens precies tussen Zeeuws Vlaanderen en Rotterdam in
-
jaap noord
- Geregistreerd lid
Én je hebt alle 3 de types?? Hahaha.
-
blue city
- Donateur (3x)

Mijn 90, met bijna unieke kleur voor een 90 Ambassador blue, mag hier voor gebruikt worden. Afstand zal een probleem worden, denk ik.
-
TIPO4
- Geregistreerd lid
Helaas dat dan weer niet, moeder de vrouw enzo.jaap noord schreef:Én je hebt alle 3 de types?? Hahaha.
Maar met 1 9000 op de oprit vermaak ik me al heel goed hoor
-
superput
- Geregistreerd lid
Ik vind die gratis 1985 Saab 90 uit Portugal wel een mooie
Met uniek dakraam!
Vind ik zelf wel een mooi part 2 of the story.
En perfect central gestationeerd in Oostvoorne!
Vind ik zelf wel een mooi part 2 of the story.
En perfect central gestationeerd in Oostvoorne!
-
LaurensPJ
- Geregistreerd lid
Is tegenwoordig wel een ongelukkige combinatie met de milieuzone in Rotterdam.JoyPossel schreef: Rotterdam. & een Saab uit de jaren ´80
-
jaap noord
- Geregistreerd lid
Garry, als het nodig is breng ik heb wel naar Rotjeknor

-
reiernumans
- Donateur (2x)

Ik woon in Amstelveen en heb een 900 uit 1981. Ik wil m'n auto best beschikbaar stellen!

-
Tjøørd
- Donateur (6x)

Altijd link om zaken over één kam te scheren, en zelf heb ik er ook geen ervaring mee, maar ik heb in het verleden nou niet bepaald unaniem enthousiaste reacties gehoord van mensen die een auto hadden uitgeleend voor filmopnames... Als je eraan begint zou ik in ieder geval goede afspraken maken over eventuele schades etc.
Het zal ook best per maatschappij verschillen, maar zelf zou ik er in ieder geval niet aan beginnen.
Het zal ook best per maatschappij verschillen, maar zelf zou ik er in ieder geval niet aan beginnen.
-
jaap noord
- Geregistreerd lid
Voor een aantal jaren terug, ik denk 3 á 4 jaar, hebben ze mij ook eens benaderd, voor mijn 900NG, (moet nog wel iets op het forum staan) 2x met die lui contact gehad, maar later nog meer iets vernomen. Later zelf nog eens een onderzoekje gedaan, maar de meeste regisseurs/filmmakers hebben vaak hun eigen contacten in de autobranche. Mochten die te duur zijn, dan is uitwijken maar een forum wel een redelijk idee. Dus inderdaad wel even goed uit kijken met wat je doet.
-
JoyPossel
- Geregistreerd lid
Bedankt voor de positieve reacties, ik heb inmiddels contact gehad met iedereen die mij een persoonlijk bericht / e-mail heeft gestuurd. Ik kan begrijpen dat eventuele ervaringen / verhalen uit het verleden kunnen leiden tot zorgen, zeker wanneer jullie als echte Saabliefhebbers overwegen om je auto te laten gebruiken bij opnames, maar persoonlijk geloof ik niet dat dat nodig is. Uiteraard worden er door ons goede afspraken gemaakt en gaan wij met zorg om met de auto's! Mochten jullie hier specifieke vragen over hebben, dan kunnen jullie mij die uiteraard per mail sturen (joy.possel@nlfilm.tv).