900 classic in hupeldepup loterij show
-
93-SS-ARC
- Geregistreerd lid
900 classic in hupeldepup loterij show
-
De Flok
- Geregistreerd lid
Re: 900 classic in hupeldepup loterij show
Ik zou er wel blij mee zijn hoor. Die auto meteen verpatsen aan anita de kapster en van de centen een dikke Saab kopen93-SS-ARC schreef:weet even niet meer welke loterij show eigenlijk ook niet relevant. Het gaat om de loterij met jongetje Brandsteder die 2x een tigra twin top cabrio weg geeft. Een v/d wagens ging naar een jonge gast die er niet echt blij mee leek, en wat schetst mijn verbazing in de straat waar de jongen woonde stond een grijze 900-classic
. Je zou door zijn reactie toch bijna denken dat deze van hem is gezien z,n reactie op de tigra
-
93-SS-ARC
- Geregistreerd lid
Re: 900 classic in hupeldepup loterij show
Aannemen dat ding zowiesoDe Flok schreef:Ik zou er wel blij mee zijn hoor. Die auto meteen verpatsen aan anita de kapster en van de centen een dikke Saab kopen93-SS-ARC schreef:weet even niet meer welke loterij show eigenlijk ook niet relevant. Het gaat om de loterij met jongetje Brandsteder die 2x een tigra twin top cabrio weg geeft. Een v/d wagens ging naar een jonge gast die er niet echt blij mee leek, en wat schetst mijn verbazing in de straat waar de jongen woonde stond een grijze 900-classic
. Je zou door zijn reactie toch bijna denken dat deze van hem is gezien z,n reactie op de tigra