900 classic in hupeldepup loterij show

In heel veel films en TV programma's zijn Saabs te zien.
Plaats reactie
93-SS-ARC
Geregistreerd lid

900 classic in hupeldepup loterij show

Bericht door 93-SS-ARC » ma 30 okt, 2006 22:40

:lol: weet even niet meer welke loterij show eigenlijk ook niet relevant. Het gaat om de loterij met jongetje Brandsteder die 2x een tigra twin top cabrio weg geeft. Een v/d wagens ging naar een jonge gast die er niet echt blij mee leek, en wat schetst mijn verbazing in de straat waar de jongen woonde stond een grijze 900-classic :) . Je zou door zijn reactie toch bijna denken dat deze van hem is gezien z,n reactie op de tigra :wink:

De Flok
Geregistreerd lid

Re: 900 classic in hupeldepup loterij show

Bericht door De Flok » ma 30 okt, 2006 22:42

93-SS-ARC schreef::lol: weet even niet meer welke loterij show eigenlijk ook niet relevant. Het gaat om de loterij met jongetje Brandsteder die 2x een tigra twin top cabrio weg geeft. Een v/d wagens ging naar een jonge gast die er niet echt blij mee leek, en wat schetst mijn verbazing in de straat waar de jongen woonde stond een grijze 900-classic :) . Je zou door zijn reactie toch bijna denken dat deze van hem is gezien z,n reactie op de tigra :wink:
Ik zou er wel blij mee zijn hoor. Die auto meteen verpatsen aan anita de kapster en van de centen een dikke Saab kopen :wink:

DaVinz
Geregistreerd lid

Bericht door DaVinz » ma 30 okt, 2006 22:48

my thoughts exactly

93-SS-ARC
Geregistreerd lid

Re: 900 classic in hupeldepup loterij show

Bericht door 93-SS-ARC » ma 30 okt, 2006 23:05

De Flok schreef:
93-SS-ARC schreef::lol: weet even niet meer welke loterij show eigenlijk ook niet relevant. Het gaat om de loterij met jongetje Brandsteder die 2x een tigra twin top cabrio weg geeft. Een v/d wagens ging naar een jonge gast die er niet echt blij mee leek, en wat schetst mijn verbazing in de straat waar de jongen woonde stond een grijze 900-classic :) . Je zou door zijn reactie toch bijna denken dat deze van hem is gezien z,n reactie op de tigra :wink:
Ik zou er wel blij mee zijn hoor. Die auto meteen verpatsen aan anita de kapster en van de centen een dikke Saab kopen :wink:
Aannemen dat ding zowieso :D deed de betreffende jongen in de loterij ook alleen natuurlijk niet al te enthousiast zo van ''wat vind je ervaaaannn..." zegt ie ''mja wel leuk'' :wink:

Plaats reactie