Pagina 1 van 1
SAAB 9000 in een in Zwitserland opgenomen Bollywood video
Geplaatst: do 24 nov, 2022 12:45
door Boef_Arjen
https://youtu.be/ar6lI1knBCY?t=2m46s
Sowieso mooi kijkje naar straatbeeld in de jaren 90 maar op 2 min 49 staat een mooi 9000 (?CD) geparkeerd
Edit: op 3 min 45 ook nog een grijze 9000!
Re: SAAB 9000 in een in Zwitserland opgenomen Bollywood video
Geplaatst: do 24 nov, 2022 16:19
door KoninK
heel mijn youtube algoritme van de wap...
erg leuk om te zien, op 3:25 ook nog een zwarte 9000CD
zwitsers waren gek op de 9000? of gewoon toeval
Re: SAAB 9000 in een in Zwitserland opgenomen Bollywood video
Geplaatst: do 24 nov, 2022 20:20
door gunar
Gewoon toeval dat in de jaren 90 de Zwitserse frank een zeer sterke valuta was. Import producten zoals een Saab 9000 waren daardoor - relatief - schappelijk geprijsd. Zo kon je makkelijk een flinke auto kopen, lekker ruim om van alles mee te nemen zonder te proppen, gooi er gewoon in: de ski's, de Berner Sennen.

(in de jaren na 2000 Zwitserland een recessie gekend; kent ook periodes van economisch malheur).
Bollywood: Voor dat toch korte filmpje gebruiken ze me een hoop locaties...zoals ook in Bern: Hoe de andere weggebruikers, de voetgangers, verbouwereerd blijven staan, niet oversteken, omdat dat komt door dat stelletje, dat stelletje Bollywood idioten...midden op de weg.