9-5 Biopower in RTL's 'Gek Op Wielen'

In heel veel films en TV programma's zijn Saabs te zien.
Plaats reactie
Nightpanel
Geregistreerd lid

9-5 Biopower in RTL's 'Gek Op Wielen'

Bericht door Nightpanel » do 14 dec, 2006 19:41

Beste mensen,

Hoewel ik zelf vaak last van uitslag krijg bij het kijken naar Nederlandse auto-programma's, dient er hier op deze plaatst toch melding van gemaakt te worden als er een Saab in zo'n programma verschijnt.

Bij deze dus. In het RTL-7-programma Gek op Wielen is er in aflevering 15, een speciale milieu-aflevering, aandacht voor ons groene beest, de 9-5 Biopower. Het itempje is bijzonder kort, dus wees niet bang dat je teveel van Bavo Gallema's kop opgedrongen krijgt, helaas is er door de korte duur eigenlijk ook maar weinig van de 9-5 te zien :( .

Heel veel kijkplezier allemaal, op http://www.rtl.nl/automotor/gekopwielen/video/

Groeten,
Np

Otto
Donateur
Donateur

Re: 9-5 Biopower in RTL's 'Gek Op Wielen'

Bericht door Otto » vr 15 dec, 2006 9:26

Nightpanel schreef:...dus wees niet bang dat je teveel van Bavo Gallema's kop opgedrongen krijgt...
't was al meeer dan genoeg.....
Maar wel een positief stukje!

Otto

Steve-O
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Steve-O » vr 15 dec, 2006 15:57

Bavo kan, nu hij voor de camera getuigd van zijn eigen snelheidsovertreding, direct bij zijn collega's van blik-op-wielen de inbeslagname van zijn rijbewijs laten filmen. :wink:

Zijn we even van hem af.

Bavo, jongen. Waarom maak je niet weer gewoon een komisch programma. Dat past veel beter bij je. Ga eens met die blonde van Tros Radar praten, dat programma kan best wat gekke bekken gebruiken. Zij is zo'n stijve tut. En ze durft beklaagden ook nooit te zeggen waar het op staat. KPN laat zijn bel+internetklanten maanden lang in de kou staan, en ze verzuimt de kijker/gedupeerden voor te lichten over de juridische implicaties van contractbreuk, vrij vertaald: de client is vrij om zijn aansluiting terstond op te zeggen en met een ander in zee te gaan.

Maar nee, dat moeten we de kijker maar niet vertellen. Bavo, durft dat wel aan denk ik. Een nieuwe "breekijzer" zeg maar.

72sonett-III
Geregistreerd lid

Bericht door 72sonett-III » vr 15 dec, 2006 17:05

Nightpanel schreef:...wees niet bang dat je teveel van Bavo Gallema's kop opgedrongen krijgt...
Nee, dan die krullebol van dat andere programma, die rijdt/reed tenminste zelf ook in een Saab (900 als ik me goed herinner).

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » vr 15 dec, 2006 17:32

Clarkson in een Saab? :shock:

72sonett-III
Geregistreerd lid

Bericht door 72sonett-III » vr 15 dec, 2006 19:14

sjoerdk schreef:Clarkson in een Saab? :shock:
Nee, André van der Toorn, van ‘Verboden in te rijden’ en
Afbeelding

WimZ
Geregistreerd lid

Bericht door WimZ » ma 18 dec, 2006 10:52

Aj, dat is wel jammer. Dat een Saabrijder zich leent voor Spee-propaganda. Zonder die Spee is het nog wel een aardig programma.

Wouter
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Wouter » ma 18 dec, 2006 13:02

72sonett-III schreef:Nee, dan die krullebol van dat andere programma, die rijdt/reed tenminste zelf ook in een Saab (900 als ik me goed herinner).
Een 9000 CS als ik me goed herinner

9000H
Geregistreerd lid

Bericht door 9000H » di 19 dec, 2006 11:08

Wouter schreef:Een 9000 CS als ik me goed herinner
cs-rijders zijn gewoon linkerbaanlovers 8)

Plaats reactie