Mijn naam is Roel. Ik ben de productie coördinator voor een nieuwe serie van de VPRO genaamd "Koning van de Wallen.”
Koning van de Wallen is een 6-delige serie van 50 minuten per aflevering, geproduceerd door lemmingfilm, voor de VPRO, geregisseerd door Tim Oliehoek. Het vertelt het verhaal van zwarte Joop (ook wel Maurits de Vries) die na de bevrijding op straat komt te staan als kleine jongen, zich opwerkt tot eigenaar van de Casablanca en uiteindelijk het eerste sekstheater van Nederland opent: de Casa Rosso. We volgen hem - en zijn ensemble - van 1945 tot 1986.
Voor deze serie ben ik op zoek naar geparkeerde voertuigen die het straatbeeld vullen en de kijker gelijk meenemen naar een ander jaartal.
Ik zoek vooral naar een Saab die beschikbaar is voor onze draaidag op dinsdag 25 augustus in Amsterdam. (We draaien het straatbeeld van '75).
Daarnaast zoek ik ook nog voertuigen uit de jaren ’60 tot eind jaren ’80 voor draaidagen op 2 tot 6 november in Amsterdam.
Ben jij of ken jij een eigenaar van dit voertuig? Mail dan naar roel@lemmingfilm.com of stuur een berichtje naar 0623284923 met:
- Een foto van het voertuig
- Merk, uitvoering en bouwjaar
- Beschikbaarheid op de bovengenoemde draaidag(en)
Helaas kunnen we geen witte auto’s gebruiken in verband met de weerspiegeling van ons kunstlicht.
Voel je vrij om mijn gegevens met andere enthousiastelingen te delen!
Roel van der Geest
Oproep voertuigen in beeld serie 'Koning van de Wallen'
-
roelvandergeest
- Geregistreerd lid
- Regio: NL - Provincie Noord-Brabant