Zondag 25 februari - Gek op wielen

In heel veel films en TV programma's zijn Saabs te zien.
Plaats reactie
Rutger
Geregistreerd lid

Zondag 25 februari - Gek op wielen

Bericht door Rutger » vr 23 feb, 2007 15:11

Vorige week dinsdag was ik met een vriend bij Kia World in Utrecht om een setje foto's te gaan maken van een Sorento.
Toen we daar aankwamen stond de geweldige presentator Bavo Galema daar met een Kia Carens. Terwijl wij bij Kia aan het wachten waren heeft Bavo samen met z'n cameraman een stukje gefilmd.. en wat stond er achter die Kia.. juist, de zwarte Saab 900 turbo 16s van ondergetekende.

Het is nu dus spannend of die Kia-reportage toch nog enige vorm van kijkgenot krijgt vanwege de achtergrondinvulling. Kijken dus!
Uitzendingen zijn op zondag 25 februari 18.00u, RTL7 en op zaterdag 3 maart 17.30u, RTL7.

Ik ga vast duimen.

Rutger

marq101
Geregistreerd lid

Re: Zondag 25 februari - Gek op wielen

Bericht door marq101 » vr 23 feb, 2007 15:48

Rutger schreef:Vorige week dinsdag was ik met een vriend bij Kia World in Utrecht om een setje foto's te gaan maken van een Sorento.
Toen we daar aankwamen stond de geweldige presentator Bavo Galema daar met een Kia Carens. Terwijl wij bij Kia aan het wachten waren heeft Bavo samen met z'n cameraman een stukje gefilmd.. en wat stond er achter die Kia.. juist, de zwarte Saab 900 turbo 16s van ondergetekende.

Het is nu dus spannend of die Kia-reportage toch nog enige vorm van kijkgenot krijgt vanwege de achtergrondinvulling. Kijken dus!
Uitzendingen zijn op zondag 25 februari 18.00u, RTL7 en op zaterdag 3 maart 17.30u, RTL7.

Ik ga vast duimen.

Rutger
Het is in ieder geval een welkome afleiding van die vreselijke Gavo Balema :freak:

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » vr 23 feb, 2007 15:56

Ben benieuwd!

Rutger
Geregistreerd lid

Bericht door Rutger » zo 25 feb, 2007 19:11

Helaaaaaaaaaaaaas.. Hij stond om de hoek waar Bavo de achterbank van die Carens omhoog klapte (achter Kia World).

Bubba
Geregistreerd lid

Bericht door Bubba » zo 25 feb, 2007 20:47

Inderdaad helaas...
Heb ik speciaal de hele uitzending tegen de kop van die gnoom aan zitten kijken.... Maar mooi geen Saabje!

Rutger
Geregistreerd lid

Bericht door Rutger » zo 25 feb, 2007 21:36

Bubbaman schreef:Inderdaad helaas...
Heb ik speciaal de hele uitzending tegen de kop van die gnoom aan zitten kijken.... Maar mooi geen Saabje!
Ik ben weggelopen na het Carens-item :lol:

Plaats reactie