Vorige week dinsdag was ik met een vriend bij Kia World in Utrecht om een setje foto's te gaan maken van een Sorento.
Toen we daar aankwamen stond de geweldige presentator Bavo Galema daar met een Kia Carens. Terwijl wij bij Kia aan het wachten waren heeft Bavo samen met z'n cameraman een stukje gefilmd.. en wat stond er achter die Kia.. juist, de zwarte Saab 900 turbo 16s van ondergetekende.
Het is nu dus spannend of die Kia-reportage toch nog enige vorm van kijkgenot krijgt vanwege de achtergrondinvulling. Kijken dus!
Uitzendingen zijn op zondag 25 februari 18.00u, RTL7 en op zaterdag 3 maart 17.30u, RTL7.
Ik ga vast duimen.
Rutger
Zondag 25 februari - Gek op wielen
-
marq101
- Geregistreerd lid
Re: Zondag 25 februari - Gek op wielen
Het is in ieder geval een welkome afleiding van die vreselijke Gavo BalemaRutger schreef:Vorige week dinsdag was ik met een vriend bij Kia World in Utrecht om een setje foto's te gaan maken van een Sorento.
Toen we daar aankwamen stond de geweldige presentator Bavo Galema daar met een Kia Carens. Terwijl wij bij Kia aan het wachten waren heeft Bavo samen met z'n cameraman een stukje gefilmd.. en wat stond er achter die Kia.. juist, de zwarte Saab 900 turbo 16s van ondergetekende.
Het is nu dus spannend of die Kia-reportage toch nog enige vorm van kijkgenot krijgt vanwege de achtergrondinvulling. Kijken dus!
Uitzendingen zijn op zondag 25 februari 18.00u, RTL7 en op zaterdag 3 maart 17.30u, RTL7.
Ik ga vast duimen.
Rutger
-
Rutger
- Geregistreerd lid
-
Bubba
- Geregistreerd lid
-
Rutger
- Geregistreerd lid